05-05-2011, 10:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-05-2011, 09:56 AM ja muutjaks oli wdb240.)
Sinine suits = põlemata küttesegu või õli aitab kaasa põlemisel.
Põlemata saab ta jääda kahel põhjusel.
(EELDAME, ET IKKA ON 100% GAASIJAOTUSE AJASTUS PAIGAS)
1)Kas süütenurk on vale ja kütus ei jõua töötsükli jooksul täielikult ära põleda.
2)Ei jõua ära põleda, kuna kütus on liiga suurte piiskadena põlemiskambrisse visatud.(pihusti lekkib,,,,maakeeli kuseb).
On ka realne mingilmäral, et pumba erinevad sektsioonid annavad samaaegselt erinevaid koguseid. See aga kontrollida ja paika saada on pumbastendi mehe ülesanne.
Sellel kõrgsurve pumbal on eelsüüte regulaator tsentrifugaal regulaatori põhimõttel ja sealt võib selle kulumise tagajärjel tekkida ikkagi vale eelsüüte nurk mootori töötamisel.
Paljudel 3,0D mootoritel olen tähendanud seda probleemi just ca 2800-3000rpm hoidmise vahemikus. Mingil hetkel hakkab mootor vahele jätma ja tagant hakkab sinist suitsu tulema. Mitte kunagi aga ei teki seda mootoril millel on töökoormus taga.(sõidureziim)
Põlemata saab ta jääda kahel põhjusel.
(EELDAME, ET IKKA ON 100% GAASIJAOTUSE AJASTUS PAIGAS)
1)Kas süütenurk on vale ja kütus ei jõua töötsükli jooksul täielikult ära põleda.
2)Ei jõua ära põleda, kuna kütus on liiga suurte piiskadena põlemiskambrisse visatud.(pihusti lekkib,,,,maakeeli kuseb).
On ka realne mingilmäral, et pumba erinevad sektsioonid annavad samaaegselt erinevaid koguseid. See aga kontrollida ja paika saada on pumbastendi mehe ülesanne.
Sellel kõrgsurve pumbal on eelsüüte regulaator tsentrifugaal regulaatori põhimõttel ja sealt võib selle kulumise tagajärjel tekkida ikkagi vale eelsüüte nurk mootori töötamisel.
Paljudel 3,0D mootoritel olen tähendanud seda probleemi just ca 2800-3000rpm hoidmise vahemikus. Mingil hetkel hakkab mootor vahele jätma ja tagant hakkab sinist suitsu tulema. Mitte kunagi aga ei teki seda mootoril millel on töökoormus taga.(sõidureziim)