26-04-2011, 11:06 PM
kahjuks märke pole - viisin uue ja origaallaagri treialile ja ütlesin et palun sellised puksid mis mölemad laagrid ühepaksuseks teevad nng tehtud ta sai, samas on vana originaal mul riiulis olemas selle järgi saaks laagri ja puksid eelnevalt valmis teha
[='v6sa' pid='153527' dateline='1303799930']
On Sul mingit märki maas, mis laagri number olla võis? Kas treial jättis mingi märgi maha ka vaherõngatest? Mingi eskiisi, mõõtudega suitsupaki, joonise?
Ei, V8 on alumiiniumõõtsaga ning laagril pidurikanduriga.
R6-d ja diislid on terasõõtsaga, millel pidurisadula kinnitus on valatud koos rattarummuga üheks tükiks. Ehk samasugused, nagu W114/W116/W123. Ainult mõõdud erinevad.
Nivoo olemasolu ei muuda õõtsa ehitust - see on mõlemal juhul sama. Iseenesest oleks huvitav teada, kas kõigil maisnatel on olemas ka nivoosüsteemi jaoks kereläbistused?
[/quote]
[='v6sa' pid='153527' dateline='1303799930']
(25-04-2011, 11:44 PM)secman Kirjutas: Kitsam laager maksis ~150 eeku ja treial küsis distantsröngaste eest 100 eeku, vahetasin ise ja sai väga hea, 250 eegu eest siis.
Laagri ostsin Kavialist, Peterburi tee 71 vist oli.
On Sul mingit märki maas, mis laagri number olla võis? Kas treial jättis mingi märgi maha ka vaherõngatest? Mingi eskiisi, mõõtudega suitsupaki, joonise?
(26-04-2011, 09:35 AM)Ruusakas Kirjutas: Kas kuue- ja kaheksasilindrilise W126 tagasild on ühesugune (kui me räägime nivoovedrustuseta autodest)?
Ei, V8 on alumiiniumõõtsaga ning laagril pidurikanduriga.
R6-d ja diislid on terasõõtsaga, millel pidurisadula kinnitus on valatud koos rattarummuga üheks tükiks. Ehk samasugused, nagu W114/W116/W123. Ainult mõõdud erinevad.
Nivoo olemasolu ei muuda õõtsa ehitust - see on mõlemal juhul sama. Iseenesest oleks huvitav teada, kas kõigil maisnatel on olemas ka nivoosüsteemi jaoks kereläbistused?
[/quote]
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe