15-04-2011, 07:47 AM
Mina alustaks lihtsamast ja mõõdaks sissejuhatuseks näiteks nullist sajani kiirenduse ära.
Tavaline dünostend veel parem. (Üleüldse igasugu tuuningute sissejuhatuseks tuleks stend teha lasta, et hiljem oleks võrrelda, mis raha eest milline tulemus saavutati.)
Sest see 9,0 sek, mida tehas sellele autole omal ajal lubas, on isegi tänapäeva mõistes nii suure auto kohta väga äkiline.
Et ei juhtuks see, mis tavaliselt, et forsseeritakse katkist asja ja umbes kolmekordse kütusekuluga saavutatakse vaevu tehase normhobujõud....
Tavaline dünostend veel parem. (Üleüldse igasugu tuuningute sissejuhatuseks tuleks stend teha lasta, et hiljem oleks võrrelda, mis raha eest milline tulemus saavutati.)
Sest see 9,0 sek, mida tehas sellele autole omal ajal lubas, on isegi tänapäeva mõistes nii suure auto kohta väga äkiline.
Et ei juhtuks see, mis tavaliselt, et forsseeritakse katkist asja ja umbes kolmekordse kütusekuluga saavutatakse vaevu tehase normhobujõud....