10-04-2011, 08:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-04-2011, 08:27 PM ja muutjaks oli 200di.)
Sai siis autot veidi kõppitsetud vahepeal, nivoo amordid alt ära ja tavalised amordid alla ja esisillas sai välja vahetatud koos keskvardaga nii välimised kui sisemised rooli otsad ja ka amorditugilaager.
Väga lihtne tavaamordile ümber ehitada polnud, selleks tuli vahetada veel lisaks amortidele vedrud, alumised õõtsad ja stabilisaatori kondid.
Vedrud panin kõige jämedama keeruga ja margiks oli kilen.
Amordid peaksid olema umbes 37cm pikkad sellisel juhul hakkab vedrutus tööle, muidu hakkavad põhja käima.
Ma panin vedrude alla ka 3me nagaga kummid, et tagaots jääks kõrgemale.
Sõita praegult väga mõnus miskit ei kolise ja tagaots pehme.
Mõned pildid siis vanadest juppidest:
![[Pilt: add.sized.jpg]](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album616/add.sized.jpg)
Juhin tähelepanu sellele et üks keskvarras on üsna kõveraks paindund väga huvitav, et auto jooksis sirgelt.
![[Pilt: ade.sized.jpg]](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album616/ade.sized.jpg)
Lahedalt olid eelmised meistrimehed lappind nivooamordi alumist sarniiri:
![[Pilt: adf.sized.jpg]](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album616/adf.sized.jpg)
Sellise leevendusmuhviga sõitsin ringi uskumatu, et see vastu pidas:
![[Pilt: adg.sized.jpg]](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album616/adg.sized.jpg)
Amort tahtis tuppa tulla:
![[Pilt: adi.sized.jpg]](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album616/adi.sized.jpg)
Ratta ja koopa vahe jäi siis hetkel selline:
![[Pilt: adk.sized.jpg]](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album616/adk.sized.jpg)
Sai ka auto täna puhtaks pestud talve soolast:
Väga lihtne tavaamordile ümber ehitada polnud, selleks tuli vahetada veel lisaks amortidele vedrud, alumised õõtsad ja stabilisaatori kondid.
Vedrud panin kõige jämedama keeruga ja margiks oli kilen.
Amordid peaksid olema umbes 37cm pikkad sellisel juhul hakkab vedrutus tööle, muidu hakkavad põhja käima.
Ma panin vedrude alla ka 3me nagaga kummid, et tagaots jääks kõrgemale.
Sõita praegult väga mõnus miskit ei kolise ja tagaots pehme.
Mõned pildid siis vanadest juppidest:
![[Pilt: add.sized.jpg]](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album616/add.sized.jpg)
Juhin tähelepanu sellele et üks keskvarras on üsna kõveraks paindund väga huvitav, et auto jooksis sirgelt.
![[Pilt: ade.sized.jpg]](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album616/ade.sized.jpg)
Lahedalt olid eelmised meistrimehed lappind nivooamordi alumist sarniiri:
![[Pilt: adf.sized.jpg]](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album616/adf.sized.jpg)
Sellise leevendusmuhviga sõitsin ringi uskumatu, et see vastu pidas:
![[Pilt: adg.sized.jpg]](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album616/adg.sized.jpg)
Amort tahtis tuppa tulla:
![[Pilt: adi.sized.jpg]](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album616/adi.sized.jpg)
Ratta ja koopa vahe jäi siis hetkel selline:
![[Pilt: adk.sized.jpg]](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album616/adk.sized.jpg)
Sai ka auto täna puhtaks pestud talve soolast:
![[Pilt: adl.sized.jpg]](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album616/adl.sized.jpg)