08-03-2011, 12:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2011, 09:24 PM ja muutjaks oli 200di.)
Nii sai nüüd tegeletud autoga natuke, nimelt hakkasin kuulma kahtlast heli auto alt, oli see heli selline "kahtlane kriuksumine".
Mõtted liikusid kohe kardaani tugilaagrile, ronisin alla ja hakkasin lammutama.
Summuti murdus enne kesmist pütti lammutamise käigus pooleks, nii siis esimene "töö võit oli käes"
Kui kardaani alt ära sai oli mu üllatus suur sest kardaani ja käigukasti vahel olevas kummi leevendis olid nuudid koos poltidega umbes 2cm liikund, uskumatu et auto veel selle tükkiga sõitis.
Käigukasti padi osutus ka ikka väga süldiks ja kuna kardaan oli alt ära otsutasin ka tugilaagri ära vahetada.
Mõtlesin, et need kuluosad peaks nii levind autole laupäeval Tallinnast suhteliselt kergelt leidma aga võta näppust 4 poodi oli vaja läbi käia, et juppid leida.
See, et w124/s124 on nii vastu pidav pole kohati üldse hea, keegi juppe omale lattu ei telli
Kõik sai igaljuhul kokku ja alla sai ka pandud uue keskosa ja korraliku kasutatud tagumise püttiga summuti, auto jäi mõnusalt vaikne nüüd.
Siin juures tänud abi eest ka ühele mb klubi liikmele kes tuli nõu ja jõuga appi.
Siis sai tegeletud tuledega kuna pimedas oli kuidagi kehva sõita.
Mõeldud tehtud, võtsin tuled eest ära ja mõtlesin, et puhastan klaasid nii seest kui väljast ära.
Üllatus oli suur kui avastasin et üks tuli on hella teine on bosch.
Hella reflektor oli nii halvas korras, et otsustasin osta uue(kasutatud boschi) tule ja uued tule klaasid mõlemale leida.
Selle tuledga mõllamise käigus suutsin ühel valgel suunatulel klaasi korpuse küljest lahti murda ja kuna mõlemad suunatuled nägid viletsad välja otsustasin need ka välja vahetada.
Kuna mulle meeldivad kollased suunad rohkem ja selle aasta käigu autol peaksid need tehsest küljes olema siis võtsin need.
Tule klaasid said ka uued ja korpus kasutatud aga korralik siis nüüd on ikka peale tulede reguleerimist on sõita üsna hea pimedas.
Kuna ülevaatus on lähenemas sai ka lastud uus pilkingtoni esiklaas ette panna.
Panen siis ühe pildi ka auto hetke seisukorrast:
![[Pilt: adb.sized.jpg]](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album616/adb.sized.jpg)
Vabandust pildi kehva kvaliteedi eest
Täna selgus kõige halvem ai mis elguda sai ehk siis nivoo amortide alumised sarniirid läbi, lisaks ka veel rõhuakud.
Mis edasi teha ei tea, kas minna üle tava amortidele(opel frontera omad vist sobivad koos sedaani lääbaga ja jäigemate uute tagavedrudega)või siis üritada vahetada amordi sarniire.
Mida targemad arvavad?
Mõtted liikusid kohe kardaani tugilaagrile, ronisin alla ja hakkasin lammutama.
Summuti murdus enne kesmist pütti lammutamise käigus pooleks, nii siis esimene "töö võit oli käes"

Kui kardaani alt ära sai oli mu üllatus suur sest kardaani ja käigukasti vahel olevas kummi leevendis olid nuudid koos poltidega umbes 2cm liikund, uskumatu et auto veel selle tükkiga sõitis.
Käigukasti padi osutus ka ikka väga süldiks ja kuna kardaan oli alt ära otsutasin ka tugilaagri ära vahetada.
Mõtlesin, et need kuluosad peaks nii levind autole laupäeval Tallinnast suhteliselt kergelt leidma aga võta näppust 4 poodi oli vaja läbi käia, et juppid leida.
See, et w124/s124 on nii vastu pidav pole kohati üldse hea, keegi juppe omale lattu ei telli

Kõik sai igaljuhul kokku ja alla sai ka pandud uue keskosa ja korraliku kasutatud tagumise püttiga summuti, auto jäi mõnusalt vaikne nüüd.
Siin juures tänud abi eest ka ühele mb klubi liikmele kes tuli nõu ja jõuga appi.
Siis sai tegeletud tuledega kuna pimedas oli kuidagi kehva sõita.
Mõeldud tehtud, võtsin tuled eest ära ja mõtlesin, et puhastan klaasid nii seest kui väljast ära.
Üllatus oli suur kui avastasin et üks tuli on hella teine on bosch.
Hella reflektor oli nii halvas korras, et otsustasin osta uue(kasutatud boschi) tule ja uued tule klaasid mõlemale leida.
Selle tuledga mõllamise käigus suutsin ühel valgel suunatulel klaasi korpuse küljest lahti murda ja kuna mõlemad suunatuled nägid viletsad välja otsustasin need ka välja vahetada.
Kuna mulle meeldivad kollased suunad rohkem ja selle aasta käigu autol peaksid need tehsest küljes olema siis võtsin need.
Tule klaasid said ka uued ja korpus kasutatud aga korralik siis nüüd on ikka peale tulede reguleerimist on sõita üsna hea pimedas.
Kuna ülevaatus on lähenemas sai ka lastud uus pilkingtoni esiklaas ette panna.
Panen siis ühe pildi ka auto hetke seisukorrast:
![[Pilt: adb.sized.jpg]](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album616/adb.sized.jpg)
Vabandust pildi kehva kvaliteedi eest

Täna selgus kõige halvem ai mis elguda sai ehk siis nivoo amortide alumised sarniirid läbi, lisaks ka veel rõhuakud.
Mis edasi teha ei tea, kas minna üle tava amortidele(opel frontera omad vist sobivad koos sedaani lääbaga ja jäigemate uute tagavedrudega)või siis üritada vahetada amordi sarniire.
Mida targemad arvavad?