27-02-2011, 11:20 AM
Äää nüüd pahanda, kuid mulle tundub, et Sul on vähevõitu teadmisi ajukirurgia tegemiseks... Ilmselt ei viitsi keegi siin hakata üldiseid remondijuhiseid kirjutama.
Loe läbi Secmani käigukastisaaga, R129 kirjutised käigukasti teemal ja Heinari küüraka teema ning siis kujunda endale pilt, mida üks automaatkast endast kujutab. Ning siis küsi konkreetseid juhiseid detailide kohta...
Kui kast üle kolmanda ei vaheta, on viga siiski kasti kõhus. Kas just hüdroplokis (kuigi see kõlab tõenäolisena). Ilmselt oleks odavaim võimalus osta mõne räime alt järgmine kast. Miks just räime? Aga seepärast, et siis saad veenduda kasti töötamises proovisõitu tehes. Kuuri alt võid saada heas korras kasti aga võid saada ka "heas korras" kasti...
Või hangid endale kirjandust kasti kohta, teed selle tööpõhimõtte selgeks ja siis hakkad R129le konkurendiks
Igas petteks küsin, kas Sa kastiõli taset mõõdad ikka töötava mootoriga, kang P (või N) peal?
Loe läbi Secmani käigukastisaaga, R129 kirjutised käigukasti teemal ja Heinari küüraka teema ning siis kujunda endale pilt, mida üks automaatkast endast kujutab. Ning siis küsi konkreetseid juhiseid detailide kohta...
Kui kast üle kolmanda ei vaheta, on viga siiski kasti kõhus. Kas just hüdroplokis (kuigi see kõlab tõenäolisena). Ilmselt oleks odavaim võimalus osta mõne räime alt järgmine kast. Miks just räime? Aga seepärast, et siis saad veenduda kasti töötamises proovisõitu tehes. Kuuri alt võid saada heas korras kasti aga võid saada ka "heas korras" kasti...
Või hangid endale kirjandust kasti kohta, teed selle tööpõhimõtte selgeks ja siis hakkad R129le konkurendiks
Igas petteks küsin, kas Sa kastiõli taset mõõdad ikka töötava mootoriga, kang P (või N) peal?