23-02-2011, 12:38 PM
(23-02-2011, 12:43 AM)R129 Kirjutas: Keritakse seetõttu, et paljudel "spetsialistidel" on vanakooli harjumused ja üle 160 000 km läbisõiduga masin on nende jaoks vanaraud.
Aga enamasti ju ongi, normaalne auto on ikka <150k km sõitnud esinduse ajalooga. Mis viitab sellele, et mingeid mosse pukse pole alla kruvitud või ABC/SAS asendatud tavalise vedrustusega jne.
(23-02-2011, 12:43 AM)R129 Kirjutas: Ma ei näe ühtegi põhjust miks mitte valida 300 000 km ja hoitud auto kui turul on ka 100 000 km läbisõitnud räim.
Rääkides õigest läbisõidust, siis vaheta ja hoolda palju tahad, 300k km sõitnud auto pole iial sama mis 100k km sõitnud auto. Isegi 200k km sõitnud auto pole see mis 100k km sõitnud. 200k km sõitnud autol on juba salong piisavalt kulund (nahk läigib, kalts narmendab), et panna külge silt: räim.