23-02-2011, 12:43 AM
Keritakse seetõttu, et paljudel "spetsialistidel" on vanakooli harjumused ja üle 160 000 km läbisõiduga masin on nende jaoks vanaraud. Korrlaikult pestud ja enne seda mõistlikult kasutatud MB on ka 200 000 km läbisõidu juures seest ikka suhteliselt "nagu uus". Ise ei pelgaks ka 300 000 km läbinud suuremamootoriga pilli osta. Mis tast karta? Kas seda, et kolb on kulunud või, et tagumine differ lendab laiali või et kast on viitsütikuga pomm. Neid asju saab kõik ostes kontrollida ja võimalikud vead välistada. OK on ilmselt tõenäosus, et elektroonika mis on x tundi kuumas olnud lõpetab enne kui x/2 tundi kasutatud jubin, kuid enamasti kui pole tegemist tüüpveaga lõpetab ta lepingu siis kui ise tahab. Ma ei näe ühtegi põhjust miks mitte valida 300 000 km ja hoitud auto kui turul on ka 100 000 km läbisõitnud räim.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858