22-02-2011, 02:52 PM
Vahi, mis teema on tekkinud ja mul kahe silma vahele jäänud.
Jah, diiselmootori kõrgesurvepumba (ja tegelikult kogu madalsurvelise süsteemi täitumise eest hoolitseb rõhuklapp, mis on kõrgesurvepumba tagasivoolus. Pihustite ülevool peaks olema nii väike, et sealtkaudu lahkuv kütus ei mõjuta süsteemi madalsurveosa tööd märkimisväärselt.
Etteandepump peab tekitama rõhu 5 (panin praegu mälu järgi, AD ei soostu käivituma) bar ja toosama klapp seda ka hoidma. Nii on tagatud plunzerpaaride täitumine ja õhu eemalpüsimine süsteemist.
Üsna väheusutav, et uus detail vigane oli (kuigi see on võimalik). Pigem tasuks kontrollida etteandepumba rõhku (ja tegelikku tootlikkust sel rõhul). Samas on need mõõtmised mõistlik lasta teha mõnel diislipoel, kel nii vajalikud riistad kui teadmised olemas.
Kuna teemaalgatajal olevat asi korras, siis huvitab, kummast viga leiti - surveklapist või etteandepumbast?
Muide, too surveklapp on ehitatud kokku pumba tagasivoolu stutsiga:
http://www.peachparts.com/shopforum/atta...1236616016
Jah, diiselmootori kõrgesurvepumba (ja tegelikult kogu madalsurvelise süsteemi täitumise eest hoolitseb rõhuklapp, mis on kõrgesurvepumba tagasivoolus. Pihustite ülevool peaks olema nii väike, et sealtkaudu lahkuv kütus ei mõjuta süsteemi madalsurveosa tööd märkimisväärselt.
Etteandepump peab tekitama rõhu 5 (panin praegu mälu järgi, AD ei soostu käivituma) bar ja toosama klapp seda ka hoidma. Nii on tagatud plunzerpaaride täitumine ja õhu eemalpüsimine süsteemist.
Üsna väheusutav, et uus detail vigane oli (kuigi see on võimalik). Pigem tasuks kontrollida etteandepumba rõhku (ja tegelikku tootlikkust sel rõhul). Samas on need mõõtmised mõistlik lasta teha mõnel diislipoel, kel nii vajalikud riistad kui teadmised olemas.
Kuna teemaalgatajal olevat asi korras, siis huvitab, kummast viga leiti - surveklapist või etteandepumbast?
Muide, too surveklapp on ehitatud kokku pumba tagasivoolu stutsiga:
http://www.peachparts.com/shopforum/atta...1236616016