17-02-2011, 01:35 AM
Speedtronic'ul on eraldi dispaly LIM näol ja aktiveerimise tuli kangil.
Googeldades anna ka kaks teooriat:
1) Valgussensor - Ok aga mida ta reguleerib seal siis? Võtame vanemad mudelid (ntx w140, millel üliväike LCD display spidol) - ainult selle valgustugevust siis? Samas uuematel, millel ka sama "kollane punkt" on, on juba nagunii valgussenorid peal.
2) Kiiruse märguanne - Mingite teooriate kohaselt saab tehas/müüja/remontija aktiveerida vastavalt selles riigis kehtiva maksimumkiiruse autole ja kui seda ületada, läheb põlema.
Mina pole seda põlema saanud sõites ka maksimuskiirusel.
Jäin ise mõtlema seda, et vanematel isenditel olid ju spidole märgitud kollasega käikuda maksimum pikkused/kiirused...ega see äkki seda karjuma ei hakka...Seda muidugi lihtne proovida.
Igasuguse süttimise teooria kohasel peaks/võiks see süüte ajal põlema minna muidugi...
Googeldades anna ka kaks teooriat:
1) Valgussensor - Ok aga mida ta reguleerib seal siis? Võtame vanemad mudelid (ntx w140, millel üliväike LCD display spidol) - ainult selle valgustugevust siis? Samas uuematel, millel ka sama "kollane punkt" on, on juba nagunii valgussenorid peal.
2) Kiiruse märguanne - Mingite teooriate kohaselt saab tehas/müüja/remontija aktiveerida vastavalt selles riigis kehtiva maksimumkiiruse autole ja kui seda ületada, läheb põlema.
Mina pole seda põlema saanud sõites ka maksimuskiirusel.
Jäin ise mõtlema seda, et vanematel isenditel olid ju spidole märgitud kollasega käikuda maksimum pikkused/kiirused...ega see äkki seda karjuma ei hakka...Seda muidugi lihtne proovida.
Igasuguse süttimise teooria kohasel peaks/võiks see süüte ajal põlema minna muidugi...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”