12-02-2011, 05:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2011, 05:41 PM ja muutjaks oli thalenfrei.)
laagrit saab lihtsalt vahetada, antud pubale on laager olemas laki tänaval laagri ja tihendikeskuses. hind oli ca 300 eesti krooni. Koos laagriga vaheta ära ka häälitsevad rullikud ja kui rihm kehv siis ka see.
Põhjakate alt ära
Kliimapumba otsamutter lahti kümme võtmega.
Rihm maha - vaja 15 lehtvõtit või lehtnarrevõtit.
Pumba otsaratas peaks nüüd vähest jõudu rakendades ära tulema.
Pump mootori küljest lahti (ei mäleta kas E10 või E12 võtmega aga häda korral ka 10 padrun aitab) 4 polti. Pistik ka lahti.
Kõverate otstega splinditangidega splint ära pumba võllilt. Jälle natuke jõudu ja ongi käes.
Nüüd vana laager välja pressida ja ära mõõta ning uus muretseda.
Uus sisse pressida ja ära kärnida.
Pump kokku, rihm peale (vaja ca 40cm pikka ora et veepumba peale saada rihm ja soovitatavalt ka rattakoopast väike kate ära võtta et parem rihma oleks peal hoida. Rihm läheb viimasena kliimapumba peale. Jooniseid kah netis piisavalt saadaval.
Kui rihm peal, pinguta kliimapumba mutter ja põhjakate alla ning valmis ongi.
Pekkis laagritega rattad teeva kuuldavat sirinat.
Rihmasooned kah kindlasti väikeseid kive täis.
Maksimum kaks tundi tööd.
Minul nii lihtsalt ei läinud, selgus lõpuks et rihmapinguti on ka pekkis ja selle vahetamine oli üsna vaevanõudev töö aga sain oma jõududega siiski hakkama.
Põhjakate alt ära
Kliimapumba otsamutter lahti kümme võtmega.
Rihm maha - vaja 15 lehtvõtit või lehtnarrevõtit.
Pumba otsaratas peaks nüüd vähest jõudu rakendades ära tulema.
Pump mootori küljest lahti (ei mäleta kas E10 või E12 võtmega aga häda korral ka 10 padrun aitab) 4 polti. Pistik ka lahti.
Kõverate otstega splinditangidega splint ära pumba võllilt. Jälle natuke jõudu ja ongi käes.
Nüüd vana laager välja pressida ja ära mõõta ning uus muretseda.
Uus sisse pressida ja ära kärnida.
Pump kokku, rihm peale (vaja ca 40cm pikka ora et veepumba peale saada rihm ja soovitatavalt ka rattakoopast väike kate ära võtta et parem rihma oleks peal hoida. Rihm läheb viimasena kliimapumba peale. Jooniseid kah netis piisavalt saadaval.
Kui rihm peal, pinguta kliimapumba mutter ja põhjakate alla ning valmis ongi.
Pekkis laagritega rattad teeva kuuldavat sirinat.
Rihmasooned kah kindlasti väikeseid kive täis.
Maksimum kaks tundi tööd.
Minul nii lihtsalt ei läinud, selgus lõpuks et rihmapinguti on ka pekkis ja selle vahetamine oli üsna vaevanõudev töö aga sain oma jõududega siiski hakkama.