08-02-2011, 05:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2011, 05:53 PM ja muutjaks oli voodoo.)
Müstika jah, ma postitasin oma kurikuulsasse toopikusse selle temperatuuri kruvimise video ka. Mu teooria on, et kui kõiki teisi muresid, mis autoga on (elektroonika), ei suudeta seletada ... on see kõik selle ühe ja sama kala põhjustatud. Kord on üks asi loll, siis otsustab teine asi saba panna jnejne. Ma olen üldiselt täiega pettunud ja kui Mercedes-Benz ostan uuesti, siis vana SL'i või SEC'i või midagi... muidu on siht 2007 legacy 3.0 180kw peal - peaks olema piisavalt vähe juhtmeid kontrolle ja muid jubinaid, mul on vaja 1-2 aastat sõita millegagi, mis ei saa mu igapäevamureks. siis võib uuesti proovida.
irooniline on see, et auto on 225 000km läbi sõitnud ja nahk on peaaegu, et nagu tutikas. esituled (orig. bi-xenon luubid) uued, kliimaradikas uus ja nimekiri ei lõppe - tohutult olen sinna investeerinud, ca 65 000.- (3000 eek kuus, teise samasuguse auto liising) EEK. autot on nagu rohkem kui rubla eest aga mida sa teed, kui sa sõidad 31. detsembril aastat lõpetama selliselt, et närv täiesti krussis - tuled vilguvad, õhku ei tule, aknad jääs - midagi ei näe... ükstapuha millise autoga sõidaks sellises olukorras enne, peaasi et kohale jõuab.
irooniline on see, et auto on 225 000km läbi sõitnud ja nahk on peaaegu, et nagu tutikas. esituled (orig. bi-xenon luubid) uued, kliimaradikas uus ja nimekiri ei lõppe - tohutult olen sinna investeerinud, ca 65 000.- (3000 eek kuus, teise samasuguse auto liising) EEK. autot on nagu rohkem kui rubla eest aga mida sa teed, kui sa sõidad 31. detsembril aastat lõpetama selliselt, et närv täiesti krussis - tuled vilguvad, õhku ei tule, aknad jääs - midagi ei näe... ükstapuha millise autoga sõidaks sellises olukorras enne, peaasi et kohale jõuab.