07-02-2011, 10:05 AM
Hm, minu teada mitmikhoobvedrustuse ainsaks plussiks ongi ratta seadenurkade säilumine kogu käigu ulatuses... Päris veatuna see süsteem siiski ei toimi - käigu mõlemas otsas hakkab õõtshoobade pikkuse erinevus mängima. Kuid niiöelda tavakõrguses ei tohiks vedru pikkus oluliselt mõjutada.
Parandage mind, kui ma eksin, kuid ainus ametlik seadekoht ongi kokkujooks.
Ratas vajub üsna tõhusalt lääpa nii lõtkuva laagri kui kulunud silikoonpuksi tõttu. Ning arvestades, kui palju seal on pukse, siis väikeste lõtkude summa annab märkimisväärse mänguruumi. Igatahes meite säästuka rattad said hoopis püstsemaks peale vardakomplekti vahetust.
Parandage mind, kui ma eksin, kuid ainus ametlik seadekoht ongi kokkujooks.
Ratas vajub üsna tõhusalt lääpa nii lõtkuva laagri kui kulunud silikoonpuksi tõttu. Ning arvestades, kui palju seal on pukse, siis väikeste lõtkude summa annab märkimisväärse mänguruumi. Igatahes meite säästuka rattad said hoopis püstsemaks peale vardakomplekti vahetust.