03-02-2011, 12:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-02-2011, 12:09 AM ja muutjaks oli dizze.)
Hei!
Tiptop, kojamehed uhavad edukalt nüüd.
Idee järgi pole see vana auto elekter midagi keerulist. Mõned tunnid nuputamist ja asi töötab.
Sai ära mõõdetud kõik releed ja muud asjad. Lõpuks mõtlesin, et äkki ei anna kaitse voolu läbi.
Selle peale hakkasin kaitsmekarbis kaitsmeid keerutama ning kojamehed hakkasid taas tööle.
Peale 20 minutilist töötamist lakkasid jälle töötamast ja oli tunda kärsa haisu. Enam ei saanud aru mis nüüd juhtunud oli.
Relee tegi häält, lüliti kuumenes ja tekkis juba paanika. Kiirelt sai akuklemm maha võetud.
Katsudes kojamehe mootorit oli tunda, et see on väga kuum... :/ Hakkasin juba meeleheitel uut mootorit sinna otsima.
Helistasin mingisse varuosa firmasse kadaka teel (sõber mersumees andis numbri) kuna neil vastavat juppi polnud, soovitas ta selle ise lahti
võtta ning kontrollida. Võimalikuks osutus see, et mingisugused alumiinium puksid on kulunud.
Veetsin mõned tunnid mujal...
Garaaži tagasi jõudes hakkasin "rõõmsalt" kojamehe mootorit maha võtma. Selge see, et tuli koos hoovastikuga võtta.
Ülimalt lihtne tegevus umbes 15mini rahulikult võttes ja käes.
Hoovastik koos mootoriga käes ja viga selge, hoovastik andis järele ja mootor oli tänu sellele kinni kiilunud. Peale 10 minutis meisterdamist sai asi väga hea ja määritud, kokku panek võis alata.
Nüüdseks kojamehed korras.
Veel vaja saada, tööle elektriaknad, kella ploki valgus, spido ja tahomeeter.
*(Peale seda kui selle teema olind teinud leidsin ka siit teemast vana omaniku küsimuse samade asjade kohta)*
Tiptop, kojamehed uhavad edukalt nüüd.
Idee järgi pole see vana auto elekter midagi keerulist. Mõned tunnid nuputamist ja asi töötab.
Sai ära mõõdetud kõik releed ja muud asjad. Lõpuks mõtlesin, et äkki ei anna kaitse voolu läbi.
Selle peale hakkasin kaitsmekarbis kaitsmeid keerutama ning kojamehed hakkasid taas tööle.
Peale 20 minutilist töötamist lakkasid jälle töötamast ja oli tunda kärsa haisu. Enam ei saanud aru mis nüüd juhtunud oli.
Relee tegi häält, lüliti kuumenes ja tekkis juba paanika. Kiirelt sai akuklemm maha võetud.
Katsudes kojamehe mootorit oli tunda, et see on väga kuum... :/ Hakkasin juba meeleheitel uut mootorit sinna otsima.
Helistasin mingisse varuosa firmasse kadaka teel (sõber mersumees andis numbri) kuna neil vastavat juppi polnud, soovitas ta selle ise lahti
võtta ning kontrollida. Võimalikuks osutus see, et mingisugused alumiinium puksid on kulunud.
Veetsin mõned tunnid mujal...
Garaaži tagasi jõudes hakkasin "rõõmsalt" kojamehe mootorit maha võtma. Selge see, et tuli koos hoovastikuga võtta.
Ülimalt lihtne tegevus umbes 15mini rahulikult võttes ja käes.
Hoovastik koos mootoriga käes ja viga selge, hoovastik andis järele ja mootor oli tänu sellele kinni kiilunud. Peale 10 minutis meisterdamist sai asi väga hea ja määritud, kokku panek võis alata.
Nüüdseks kojamehed korras.
Veel vaja saada, tööle elektriaknad, kella ploki valgus, spido ja tahomeeter.
*(Peale seda kui selle teema olind teinud leidsin ka siit teemast vana omaniku küsimuse samade asjade kohta)*