31-01-2011, 04:40 PM
(31-01-2011, 09:58 AM)v6sa Kirjutas:(31-01-2011, 02:51 AM)200di Kirjutas: ...
sammuti vedrutuses mõnigad probleemid(nivoo vedrustus liiga jäik ja üleval tundub, et tagumise stabilisaatori küljes olev hüdro "pehmendi" ei tee oma tööd).
...
Kui saba on liiga kõrgel, siis saab süüdistada regulaatorit, mis tõepoolest kinnitub otsapidi stabikavardale.
Kui aga vedrustus sissepoole ei taha liikuda, siis on tõenäoliselt väsinud rõhuaku. Lase mõnel peetis rõhuakudega autot omanul korraks üle lamava politseiniku sõita - saad kohe selgeks, kas viga on ikka selles kallis potsikus.
Ning sama efekti annab ka see, kui regulaatori hoob on ülemisse asendisse kinni jäänud - loe meie säästuka teemast. Mina maadlesin selle murega kaks kevadet tagasi. Esimese asjana vaata, kas regulator ikka stabika varda külge ulatab. Murduda saavad nii kuulmunakud ühendusvarda otstest, regulaatori enda õlg kui stabikale kinnituv hoob...
Proovisin täna seda hooba liigutada kuidagi väga suur loks tundub sees olema asjal, peab ikka auto kanalile ajama ja alla ronima.
Mul põhimõtteliselt hüppab taga ots üle lamavate politseinike