30-01-2011, 10:40 AM
Jätaks vast nüüd naised ja pidurid ja mõtleks hoopis ühele teisele asjale... 1 megakilomeeter ilma kapremondita! Ja seda mitte pommikindla W115ga, vaid kõigi poolt parjatud CDImootorit eviva kiirroostetava punnsilmaga...
Vaid jooksvad hooldused ja kuluvosade vahetused. On, mille üle mõelda auto kasutuskultuuri kontekstis Eriti pidevalt tõusetuvate teemade valguses, kus järjekordne mootor lastakse olematu läbisõidu juures laiali...
Sellest artiklist jäi silma, et käigukast on pidevalt olnud S peal. Kuna soojus on kasti surm, siis võiks tõepoolest veidi jäigem lülitus ja 1. käiguga paigaltminek siin anda kastile veidi hõlpu. Või on siin veel mõni põhjus, mida oleks sarnase auto kasutajal hää kõrva taha panna.
Kas 722.6xx kastid ikka lähevad S asendis 1. käiguga paigalt ka gaasiga leebemalt ümber käies? Põhjagaasiga (ikka nupuni vajutades) lähevad küll, aga just rahulikult liikuma hakates.
Vaid jooksvad hooldused ja kuluvosade vahetused. On, mille üle mõelda auto kasutuskultuuri kontekstis Eriti pidevalt tõusetuvate teemade valguses, kus järjekordne mootor lastakse olematu läbisõidu juures laiali...
Sellest artiklist jäi silma, et käigukast on pidevalt olnud S peal. Kuna soojus on kasti surm, siis võiks tõepoolest veidi jäigem lülitus ja 1. käiguga paigaltminek siin anda kastile veidi hõlpu. Või on siin veel mõni põhjus, mida oleks sarnase auto kasutajal hää kõrva taha panna.
Kas 722.6xx kastid ikka lähevad S asendis 1. käiguga paigalt ka gaasiga leebemalt ümber käies? Põhjagaasiga (ikka nupuni vajutades) lähevad küll, aga just rahulikult liikuma hakates.