21-01-2011, 03:01 PM
(21-01-2011, 01:24 PM)v6sa Kirjutas: Ära demagoogitse - seleta lollile seda pidamise paranemise värki rehvivilistamisel.
Seda mäge ma tean üsna hästi ja siin olen Sinuga nõus - sellel mäel annab liigettevaatliku kaapeväldiku väljalülimine efekti niikaua, kuni juht põhjagaasi ei rakenda. Aga mina mõistsin Su eelmist juttu nii, et tulid alati üles põhjagaasiga... Nii see vist ikka ei olnud
Muide, rehvi parim veovõime on (olenevalt mustrist ja pinnasest) 4-7% läbilibisemise juures... ASR vist lubab 1-2%.
Ning ~100 kg tagaistmel parandab oluliselt iga tagaveolise läbivust
Tähtede närimine sulle kaalu juurde ei anna, et paremat pidamist saavutada! Kummivilistamiset pole siin keegi rääkind, jutt oli mootorit "normaalses" pööretavahemikus hoidmisest vs tühikäigul joristamine. ASR'i % ma hetkel ei oska öelda, aga lumeketinupust polnud ka mingit kasu. Aitas ainult korralikult gaasi vajutamine ja naastrehvi kraapimine. Korralikult ei tähenda jälle põhjagaasi nagu sa tähenärimiseks tahaksid arvata.