21-01-2011, 01:24 PM
(21-01-2011, 12:13 PM)marek Kirjutas: ASR/ESP takistab auto liikumist, ehk kui pidamist pole, siis auto ei liigu üldse. ASR'iga sain vaevu-vaevu poole mäe peale kuna hoog rauges, ASR maas sai aga hoo sisse ja iga korraga mäest üles, suht järsk tõus on Männiku tee 123 hoovis. Sebi prooviks mõni ASR/ESP'ga auto ja proovi omal nahal. Muidugi kobi tagaistmelt rooli, muidu on taga liiga suur raskus ja hea pidamine.
Ära demagoogitse - seleta lollile seda pidamise paranemise värki rehvivilistamisel.
![Retard Retard](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/retard.gif)
Seda mäge ma tean üsna hästi ja siin olen Sinuga nõus - sellel mäel annab liigettevaatliku kaapeväldiku väljalülimine efekti niikaua, kuni juht põhjagaasi ei rakenda. Aga mina mõistsin Su eelmist juttu nii, et tulid alati üles põhjagaasiga... Nii see vist ikka ei olnud
![Icon_smile Icon_smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_smile.gif)
Neid põhjagaasimehi (ups, sooliselt korrektne on neid nimetada põhjagaasiisikuteks)on seal nähtud küll ja küll poole mäe pealt tagasi vajumas. Selle tõusu teeb eriti toredaks lõpus olev kurv...
![Crybaby Crybaby](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/crybaby.gif)
Muide, rehvi parim veovõime on (olenevalt mustrist ja pinnasest) 4-7% läbilibisemise juures... ASR vist lubab 1-2%.
Ning ~100 kg tagaistmel parandab oluliselt iga tagaveolise läbivust
![Icon_idea Icon_idea](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_idea.gif)