20-01-2011, 02:30 AM
(20-01-2011, 01:08 AM)500sel Kirjutas: liigsel tyhjal kaapimisel kyll asjatult mõtet pole, et ratas tyhja ringi kaabib...kui systeem ei tööta peab ise gaasi tagasi hoidma mitte peale tallama ja kaapima, nagu enamus teeb kinni jäädes, et kui ei lähe siis tallatakse gaas põhja kaabitakse veeel rohkem tyhja.
Kui rattad tühja kraabivad (maast lahti) siis pole tõesti gaasitamisel pointi. ASR'i aegadest (126/124/202/140) hästi meeles kuidas oma kunagisest töökohast talvel tulema sain, vasaku jalaga pid.tuled põlema ja paremaga täiega gaasi, ainuke võimalus jääs tõusust üles saada. Tänapäeva autodel on asi mõistlikumalt teostatud ESP OFF. Isegi Quattrotel (A6/A8) tuli ESP välja lülitada, et libedaga korralikult kiirendada. Sama lugu ka edasi-tagasi nõksutamisel, et auto õõtsuma saada kui kinni istud. Kui ASR/ESP ratast ringi ei lase, istud nagu pulk augus.