18-01-2011, 07:24 PM
Rooste kerel:
1) Tagaluugi ülemine serv tihendi vahelt
2) Uksehinged kõik.
Need kaks on üldjuhul keregarantii teema, kui ei ole pauku saanud ja on toimunud regulaarne hoole esindused.
3) Ukse klaasidel välimiste tihendite metallkarkassid
4) Peeglite alused kere küljes (alumiinium korrodeeerub)
5) Kivitäkked esiklaasi ümber (õhudünaamika juhib kõik esiklaasi, mujale mitte)
Veermik: Soovitaks teha kuskil kotrolli
1) Vedrud - kipuvad murduma ja originaalvedru on 4k
2) Rooliosa üle vaadata - nii vardad kui amort, kallid jupid.
3) Õõtshoobade pressitud puksid - 8tk, kipuvad raamid seal sees korrudeeruma ja tuleb lõtk.
4) Diagonaalvardad ja vedru väsimused - kui risti üle pikirööbaste sõita linnakiirusel, ei tohi vedrud kanduri vastu käija (on salongist kuulda)
Mootor: Mina võtaks auto ajaloo ja oleks pilt selge
1) Pihustid - neid on mingis koguses nagunii vahetatud ja kuulub meie kütte puhul regulaarsesse hooldesse
2) Pihusti alused seibid - selle LS juures peaks olema vahetatud, muidu probleem pihustite eraldumisega
3) Generaator - vesijahutusega, selle LS võiks see olla üsna värske
4) Käigukasti turbiin ja käigukast - selle LS juures võiks kast remonditud olla või saab seda kohe teha (560Nm teeb oma töö)
5) Drosselklapp - jälle sama teema selle LS juures.
Mina paneks tingimuseks, et autol on täis esinduse hoole.
Kui panna otsingusse G klass, leiab G400CDI kohta PALJU informatsiooni.
Seda autot ei ole mõtet osta sellepärast, et jäi silma ja nagu tahaks...
See auto on ostjale, kes teab väga täpselt mida ta tahab ja ostab.
1) Tagaluugi ülemine serv tihendi vahelt
2) Uksehinged kõik.
Need kaks on üldjuhul keregarantii teema, kui ei ole pauku saanud ja on toimunud regulaarne hoole esindused.
3) Ukse klaasidel välimiste tihendite metallkarkassid
4) Peeglite alused kere küljes (alumiinium korrodeeerub)
5) Kivitäkked esiklaasi ümber (õhudünaamika juhib kõik esiklaasi, mujale mitte)
Veermik: Soovitaks teha kuskil kotrolli
1) Vedrud - kipuvad murduma ja originaalvedru on 4k
2) Rooliosa üle vaadata - nii vardad kui amort, kallid jupid.
3) Õõtshoobade pressitud puksid - 8tk, kipuvad raamid seal sees korrudeeruma ja tuleb lõtk.
4) Diagonaalvardad ja vedru väsimused - kui risti üle pikirööbaste sõita linnakiirusel, ei tohi vedrud kanduri vastu käija (on salongist kuulda)
Mootor: Mina võtaks auto ajaloo ja oleks pilt selge
1) Pihustid - neid on mingis koguses nagunii vahetatud ja kuulub meie kütte puhul regulaarsesse hooldesse
2) Pihusti alused seibid - selle LS juures peaks olema vahetatud, muidu probleem pihustite eraldumisega
3) Generaator - vesijahutusega, selle LS võiks see olla üsna värske
4) Käigukasti turbiin ja käigukast - selle LS juures võiks kast remonditud olla või saab seda kohe teha (560Nm teeb oma töö)
5) Drosselklapp - jälle sama teema selle LS juures.
Mina paneks tingimuseks, et autol on täis esinduse hoole.
Kui panna otsingusse G klass, leiab G400CDI kohta PALJU informatsiooni.
Seda autot ei ole mõtet osta sellepärast, et jäi silma ja nagu tahaks...
See auto on ostjale, kes teab väga täpselt mida ta tahab ja ostab.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”