16-01-2011, 02:25 AM
Tundus, et asi on nii lihtne, aga el. skeemi selle EFi püsika kohta ei leia....saab ehk keegi aidata? Muidugi oleks kõige lihtsam leida vana tüübi "korrali püsikamootor" aga...
Enda kogemusest, kui kitkusin maha 1994 aasta w124 kupee 2.2l pensuka (110kw) püsikat, siis tookord ma otsisin ja otsisin aga seda püsika mootorit ja ei leidnud, nüüd siis tean, et see püsika mootor selle EFi pritse korral on throtteliga/gaasisiibriga kokku ehitatud. Hetkel auto peal ongi see sama juhtplokk, mis originaalis seda 2.2 liitrise bensuka püsikat juhtis. Seega eeldan et peaks olema võimlaik panna asi tööle ka diisel mootori peal. Tegelikult vahet ju pole mis mootoriga tegu, olgu või T25 traktor, kõiki süsteeme on võimalik ära petta. Raskendav asjaolu on see, et gaasisiibri süsteem käib tegelikult läbi mootori aju (mis on mul olemas) oleks veel korrektne el. skeem, kuidas asi ühendada, hetkel on throtteli/gaasisiibri küljes 8 klemmiga pistik ja kõik...aga kuisa ühendada....
Enda kogemusest, kui kitkusin maha 1994 aasta w124 kupee 2.2l pensuka (110kw) püsikat, siis tookord ma otsisin ja otsisin aga seda püsika mootorit ja ei leidnud, nüüd siis tean, et see püsika mootor selle EFi pritse korral on throtteliga/gaasisiibriga kokku ehitatud. Hetkel auto peal ongi see sama juhtplokk, mis originaalis seda 2.2 liitrise bensuka püsikat juhtis. Seega eeldan et peaks olema võimlaik panna asi tööle ka diisel mootori peal. Tegelikult vahet ju pole mis mootoriga tegu, olgu või T25 traktor, kõiki süsteeme on võimalik ära petta. Raskendav asjaolu on see, et gaasisiibri süsteem käib tegelikult läbi mootori aju (mis on mul olemas) oleks veel korrektne el. skeem, kuidas asi ühendada, hetkel on throtteli/gaasisiibri küljes 8 klemmiga pistik ja kõik...aga kuisa ühendada....