09-01-2011, 06:04 PM
Niiskuse vastu on hea rohi humidity stop niiskuse eemaldaja. Topid selle autosse ja edasi tegutseb seade ise.
Kummistmatid on muidugi üks suur niiskuse koguja. Samamoodi ka need märjad ajalehed. Ajalehed toimivad sis kõige paremini kui saa need vahetad peale igat sõitu kuivade vastu ära.
See garaazi ajamine on kah suht mõtetu:
1. kellel on soendusega garaaz u. 20 kraadi sooja?
2. talvel garaazis auto hoidmine ongi üks suur niiskuse tekitajaid
3. kas see soola sulatamine auto kerel on õige? (ma ei usu ,et käiakse peale igat sõitu pesulas ja siis sõidetakse garaazi)
Olen ise pigem tähele pannud ,et just siis kui käin autot kuskil soojas lumest/jääst sulatamas lähevad auto aknad uduseks.
Aga väljas seistes on lihtsalt väljast jääs.
Miks peaks seda kliimat talvel sisse lõlitama?
Mis nende tihenditega juhtub?
Gaas jookseb välja või
Pigem peaks teatud aja tagant vahetama gaasi uue vastu. (siis saab uue määrdeaine, seadme puhtaks ja õige koguse gaasi)
Uuematel autodel ei rakenda enam kliimapumpa teatud miinus kraadidega ,et milleks seda peab torkima?
Pole mina talvel kliimat sisse lülitanud mitu aastat juba ja ei ole seal süsteemis mitte kui midagi halba juhtunud. See sai tõestust ka eelmise aasta suvel kui lasin gaasi ära vahetada ja gaasi kogus oli süsteemis õige.
Kummistmatid on muidugi üks suur niiskuse koguja. Samamoodi ka need märjad ajalehed. Ajalehed toimivad sis kõige paremini kui saa need vahetad peale igat sõitu kuivade vastu ära.
See garaazi ajamine on kah suht mõtetu:
1. kellel on soendusega garaaz u. 20 kraadi sooja?
2. talvel garaazis auto hoidmine ongi üks suur niiskuse tekitajaid
3. kas see soola sulatamine auto kerel on õige? (ma ei usu ,et käiakse peale igat sõitu pesulas ja siis sõidetakse garaazi)
Olen ise pigem tähele pannud ,et just siis kui käin autot kuskil soojas lumest/jääst sulatamas lähevad auto aknad uduseks.
Aga väljas seistes on lihtsalt väljast jääs.
Miks peaks seda kliimat talvel sisse lõlitama?
Mis nende tihenditega juhtub?
Gaas jookseb välja või
Pigem peaks teatud aja tagant vahetama gaasi uue vastu. (siis saab uue määrdeaine, seadme puhtaks ja õige koguse gaasi)
Uuematel autodel ei rakenda enam kliimapumpa teatud miinus kraadidega ,et milleks seda peab torkima?
Pole mina talvel kliimat sisse lülitanud mitu aastat juba ja ei ole seal süsteemis mitte kui midagi halba juhtunud. See sai tõestust ka eelmise aasta suvel kui lasin gaasi ära vahetada ja gaasi kogus oli süsteemis õige.