08-01-2011, 12:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-01-2011, 12:20 AM ja muutjaks oli verbal.)
G300D keskmine kütusekulu oli nii 12-13L/100km, automaatkastiga. Selline auto:
Tõin ta ise 2005.a. Lõuna-Saksamaalt, läbisõit oli siis natuke alla 300tuhande ja müüsin eelmise aasta septembris. Läbisõit minu käes jäi 100tuh km ringi. Kahju oli müüa küll aga mingit praktilist vajadust 2 G järgi polnud.
Üks põhjustest, miks pika kerega ja võimsama mootoriga G-d otsima hakkasin, oligi vajadus raskemat treilerit vedada. Sellise 2 tonnise hobutreileri vedu oli ilma turbota diisliga ikka paras piin. Samas mööda heinamaid ja metsas sõitmiseks oli tegu täiesti ideaalse autoga. Maksimaalne kütusekulu oligi treileriga sinna kuskil 15l kanti 100km kohta. Aga ega see mootor ei suudagi palju rohkem kütust põletada tavaseades. Olen netist lugenud, et selle mootori pumpa on ka võimalik mehaaniliselt tuunida, see peaks võimsust juurde andma.
Tehnilised andmed leiab siit: http://www.g4rce.net/technical-data/w463-300gd-swb.html
Kirjutan siis nädalavahetusel pikemalt veel hoolduse ja pidamiskulude kohta.
Kaur
Tõin ta ise 2005.a. Lõuna-Saksamaalt, läbisõit oli siis natuke alla 300tuhande ja müüsin eelmise aasta septembris. Läbisõit minu käes jäi 100tuh km ringi. Kahju oli müüa küll aga mingit praktilist vajadust 2 G järgi polnud.
Üks põhjustest, miks pika kerega ja võimsama mootoriga G-d otsima hakkasin, oligi vajadus raskemat treilerit vedada. Sellise 2 tonnise hobutreileri vedu oli ilma turbota diisliga ikka paras piin. Samas mööda heinamaid ja metsas sõitmiseks oli tegu täiesti ideaalse autoga. Maksimaalne kütusekulu oligi treileriga sinna kuskil 15l kanti 100km kohta. Aga ega see mootor ei suudagi palju rohkem kütust põletada tavaseades. Olen netist lugenud, et selle mootori pumpa on ka võimalik mehaaniliselt tuunida, see peaks võimsust juurde andma.
Tehnilised andmed leiab siit: http://www.g4rce.net/technical-data/w463-300gd-swb.html
Kirjutan siis nädalavahetusel pikemalt veel hoolduse ja pidamiskulude kohta.
Kaur