06-01-2011, 02:36 PM
(06-01-2011, 01:06 PM)Rolz Kirjutas:Toetaks Rolzi arvamust, et mitte norida mõttetute asjade kallal.(06-01-2011, 12:52 PM)marek Kirjutas:(06-01-2011, 09:41 AM)v6sa Kirjutas: ...ega diisli kelladeplokki.
Kas dislal on ka 7k rpm tahokas?
Kuulge hallooo, vaadake hetkeks läbisõitu ka ning andestage see viltu olev küünljajuhe, kõrvutage nüüd need raiped siinsel turul "millel on odomeetri näit 250 000km"
Eestlane pole ikka mitte kunagi mitte milelgiga rahul
Taavi - kui sellel veel sinine riidest sisu ka oleks, oioioi kui palju vigu siis seal oleks.
See on ajsalikum, parempoolne tuli on küll väikse veaga.
http://www.auto24.ee/used/795857
Küll on ikka maasikaid müüki jõudnud! 3-liitrise vanakooli mootori puhul kaaluks just 4-maticut (ka kütusekulu vahe võrreldes sama mootoriga tagaveolisega olematu). Tagaveolise puhul ostaks Eesti oludes pigem uuema 2,2-se "võrrimootoriga", kuna iga 100 km pealt tuleb tänase bensuhinnaga ca 35-40 krooni vahet ja pöördemoment pole oluliselt kehvem. Samas arvestades, et tegemist on igikestvate tankidega, peaks oma kütusekulu arvutusi vist häbenema . Vaadates mis raha eest täna need 4-maticud kätte saab ja mõeldes suvalise uue "panni" liisingmaksetele, on need vana kooli mootorid ka täna vägagi tegijad. Ja uute nn kesk-klassi autode kõrval on minu tagumikutunde järgi need varsti 20 aastat vanad AUTOD oluliselt mugavamad. Minu arvates oleks MB võinud küll neile pakkuda ka 5-käigulist automaati.