23-08-2006, 09:05 AM
Kirjutan siis, kuidas mina tegin.
Kõigepealt vahetasin välja nukkvõllid, hüdrotõukurid ja veel nipetnäpet - see pole muidugi õlivahetuse puhul vajalik, kuid kuna aega oli siis lasin mootori seest kuni pilgeni diislit täis - kokku mingi pea 15-20 liitrit. Niiviisi seisis ta kuskil päev kaks (vaevalt muidugi kõikidel sellist aega oodata on).
Seejärel diisel välja, mis oli kenasti oma värvuse ära muutnud ja asemele läks Automaailmast ostetud puhastusõli - 100 kr. 5 liitrine kanku.
Sellega siis käiasin mootorit kuni töösoojaks minemiseni ja siis jälle välja ning uus õli sisse. Loomulikult sai ka enne uut toimingut ka alati filter välja vahetatud.
Igatahes peale 15 k km on õli veel väga normaalse väljanägemisega ja nyyd siis kohe kohe teen ka uue õlivahetuse ära.
Kõigepealt vahetasin välja nukkvõllid, hüdrotõukurid ja veel nipetnäpet - see pole muidugi õlivahetuse puhul vajalik, kuid kuna aega oli siis lasin mootori seest kuni pilgeni diislit täis - kokku mingi pea 15-20 liitrit. Niiviisi seisis ta kuskil päev kaks (vaevalt muidugi kõikidel sellist aega oodata on).
Seejärel diisel välja, mis oli kenasti oma värvuse ära muutnud ja asemele läks Automaailmast ostetud puhastusõli - 100 kr. 5 liitrine kanku.
Sellega siis käiasin mootorit kuni töösoojaks minemiseni ja siis jälle välja ning uus õli sisse. Loomulikult sai ka enne uut toimingut ka alati filter välja vahetatud.
Igatahes peale 15 k km on õli veel väga normaalse väljanägemisega ja nyyd siis kohe kohe teen ka uue õlivahetuse ära.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868