Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tagusild ja differ
#9
Kiirenduse jaoks võiks olla siiski jäik talasild, mitte sõltumatu MB "multi-link" vms.
Volvo Dana sild peaks ka sobima. Neid on nii LSD kui tavailisi. Ülekandeid peaks ka piisaval olema. Seal oli 2 erinevat korpust, vist kuni 3.9x ja alates 3.9x. Kõigepealt tuleks valida sobiv ülekanne või vähemalt vahemik, mida on plaanis kasutada. Siis otsida korpus jne.

Jeep Wrangleri Dana 35 sild on ka üsna plank, kuigi see on veidi pikem, saaks seda kenasti alla kohendada.
Mikimaalt on erinevat tüüpi LSD`sid odavalt võimalik sisse osta.
Ma panin kunagi oma ühele Capri MK3 Fordi raipele Dana 35 silla. Oli ca 10cm pikem Fordi enda omast (Atlas), arvan et Mosse oma on suht sama laiusega.


Uuri veid iselle Dana 35 silla kohta, sellise võin ma sulle suht niisama anda, kui see veel alles on (Sõber taris selle kunagi Raplamaale, pidi oma Capri`le alla panema, aga jäi katki).

Sõltumatuga pole sul mõtet jamada, läheb kalliks ja raskeks seadistamine.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Tagusild ja differ - Autor: grossu - 24-12-2010, 02:17 AM
RE: Tagusild ja differ - Autor: R129 - 24-12-2010, 11:30 AM
RE: Tagusild ja differ - Autor: grossu - 24-12-2010, 12:18 PM
RE: Tagusild ja differ - Autor: hents99 - 24-12-2010, 01:30 PM
RE: Tagusild ja differ - Autor: ReinGSM - 24-12-2010, 03:02 PM
RE: Tagusild ja differ - Autor: karuanton - 24-12-2010, 04:19 PM
RE: Tagusild ja differ - Autor: v6sa - 24-12-2010, 04:41 PM
RE: Tagusild ja differ - Autor: grossu - 24-12-2010, 11:32 PM
RE: Tagusild ja differ - Autor: hents99 - 25-12-2010, 12:29 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne