Tagusild ja differ - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz Eesti Klubi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=1) +--- Foorum: Vaba teema (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=16) +--- Teema: Tagusild ja differ (/showthread.php?tid=21233) |
Tagusild ja differ - grossu - 24-12-2010 No kunas enam ei osanud kuskilt abi leida, siis pöördun siia foorumisse, sest tean, et MB mehed/naised alati tublid ja abivalmid olnud.... Nimelt minu mure järgmine. Käsil siis ühe projektika ehitus, mis nüüd jõudnud nõnna kaugele, et oleks vaja tagasilda ja ka diffrit. Minu probleem seisneb siis selles, et oskab keegi aidata, milline tagasild, kuid eelkõige differ võiks sobida mu massina alla, kui südameks saab 3,6liitrine mootor, mida tulevikus plaanis ka edasi aidata (ei ole MB oma) Oleks vaja vastupidavat silda koos diffriga ning hea, kui differ oleks piiratud libisemisega!? Saab keegi mind rohelist sellises asjas ehk aidata?! RE: Tagusild ja differ - R129 - 24-12-2010 Piiratud libisemiesga differ on suhteliselt vähe levinud asi, nii, et vaevalt sul seda õnnestub leida. Kuid mis autole kogu see krempel minema peaks? Kas kavatsed MB diffri koos kogu silla kandekonstruktsiooniga kuhugi X masinale peale aretada? Tugevaid diffreid on MBl küll, kuid need on suhteliselt väikse (nt 2,65) ülekandearevuga, sest on mõeldud suurtele mootoritele (5 ja 6 liitrit). Projektikal võiks olla siiski suurema ülekandearvuga ehk veidi aeglasem differ. 3,6 ja näiteks ülelaadimisega mootor - siis tuleb ikka momenti küll. RE: Tagusild ja differ - grossu - 24-12-2010 No masinaks, mille alla plaanin selle silla ja diffri panna on siis Moskvitch 402, mida hakkab liigutama 3,6 liitrine V8 Audi mootor Ja jah, soov oleks jah leida miski aeglasem differ. Oskab aga keegi nüüd soovitada, et mis mudeli sild ja differ võiks nagu sobida, kuidas on nende saadavusega ja palju Eurosi tahetakse? RE: Tagusild ja differ - hents99 - 24-12-2010 Samas saab mängida veel käigukasti ülekannetega. Peaülekanne üksi ei näita suurt midagi. Porschedel on näiteks difrid mingi 4-5.xx ülekandega Edit: Ehkki on palju tõestatud, et tavaline W124 (ja enamusel R4/R6 motodega) differ kestab probleemideta 600+hp / 800+Nm. Aga joone alla võiks lisada tärniga märkuse - lõhkuda saab kõike. Anna mõnele raudkuul kätte ja lõhub ka selle ära. RE: Tagusild ja differ - ReinGSM - 24-12-2010 Vahva plaan Moskvitchist selline väle jõuvanker valmistada. Kuskil sellest projektist pilte ka üleval? RE: Tagusild ja differ - karuanton - 24-12-2010 Arvan, et parima vastuse leiad sa siit http://forum.4x4.ee/ RE: Tagusild ja differ - v6sa - 24-12-2010 Ma kardan, et MB alt Sa nii kitsast silda ei leiagi. Palju selle mosse rööbe tuleb? Ilmselt parim hinna ja kvaliteedi suhe tuleb Hiace sillaga... Need on üsna tihti LSDga, tugevusvaru selle ürituse jaoks peaks olema piisav ja rööbegi võiks olla vajalikule lähedane. Mille pidurid esisillale tulevad? Või tuleb kogu esisild ja pidurisüsteem mõnelt doonorilt? RE: Tagusild ja differ - grossu - 24-12-2010 Nii proovin siis siia ühte posti mitu vastust kirja panna! Nimelt sellest Mossest plaan teha kiirenduseks midagi, iseasi, kas ja kuidas õnnestub, seda näitab aeg. Pilte jah hetkel teen, kuid veel kuskile nii lisanud pole, pole veel palju tehtud seal asja juures.....kuid kindlasti kui midgai juba näidata on, siis lisan ka Teile vaatamiseks! tean, kitsast silda pole jah võtta, kuid see polegi oluline, lihtsalt auto tuleb mul tagant laiemaks ehitada......esisilla jätan siiski originaali Kastis ülekandeid suht koht keeruline muuta ma arvan, kui just siin kedagi pole, kes automaatidest asja jagab, nimelt jääb mul ka automaatkast RE: Tagusild ja differ - hents99 - 25-12-2010 Kiirenduse jaoks võiks olla siiski jäik talasild, mitte sõltumatu MB "multi-link" vms. Volvo Dana sild peaks ka sobima. Neid on nii LSD kui tavailisi. Ülekandeid peaks ka piisaval olema. Seal oli 2 erinevat korpust, vist kuni 3.9x ja alates 3.9x. Kõigepealt tuleks valida sobiv ülekanne või vähemalt vahemik, mida on plaanis kasutada. Siis otsida korpus jne. Jeep Wrangleri Dana 35 sild on ka üsna plank, kuigi see on veidi pikem, saaks seda kenasti alla kohendada. Mikimaalt on erinevat tüüpi LSD`sid odavalt võimalik sisse osta. Ma panin kunagi oma ühele Capri MK3 Fordi raipele Dana 35 silla. Oli ca 10cm pikem Fordi enda omast (Atlas), arvan et Mosse oma on suht sama laiusega. Uuri veid iselle Dana 35 silla kohta, sellise võin ma sulle suht niisama anda, kui see veel alles on (Sõber taris selle kunagi Raplamaale, pidi oma Capri`le alla panema, aga jäi katki). Sõltumatuga pole sul mõtet jamada, läheb kalliks ja raskeks seadistamine. |