25-12-2010, 12:14 PM
Folkloori jätkuks: G55 on madalam kui tava G, sillad on veidi teised. Maastikul ei ole sellega niipalju asja kui tava G, kuigi ka madaldatuna teeb ta paljudele silmad ette.
Minu arvates on G55-ga kiiresti sõites selline ümbermineku tunne. No ta ikka liigub suht hästi, on jäigem kui tava G, kuid ikkagi õõtsub piisavalt värdjalikult suuremal kiirusel (130 km/h). Sellise hooga kuhugi viletsamale teelõigule sõites (näiteks teada-tuntud kuulsad lipp-lapipeal Eestis asfalt) viib ikka vägisi vasakule-paremale. Samas keresse need tee ebatasasused nagu ei tule ja see loobki illusiooni, et pill on teele liimitud - ei ole.
Kui endal niipalju raha oleks, siis võtaks diisliga G400 või G270. Ja kui raha veel üle jääb, siis G55.
Minu arvates on G55-ga kiiresti sõites selline ümbermineku tunne. No ta ikka liigub suht hästi, on jäigem kui tava G, kuid ikkagi õõtsub piisavalt värdjalikult suuremal kiirusel (130 km/h). Sellise hooga kuhugi viletsamale teelõigule sõites (näiteks teada-tuntud kuulsad lipp-lapipeal Eestis asfalt) viib ikka vägisi vasakule-paremale. Samas keresse need tee ebatasasused nagu ei tule ja see loobki illusiooni, et pill on teele liimitud - ei ole.
Kui endal niipalju raha oleks, siis võtaks diisliga G400 või G270. Ja kui raha veel üle jääb, siis G55.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858