24-12-2010, 04:16 PM
Oeh, päris palju küsimusi korraga.
1) Vedru on kõige lihtsam ja kiirem vahetada 2 mehega tõstuki peal. Üx paneb kangi läbi õõtsas oleva augu ja vedru ja hoiab pinget peal, teine keerab šarniiri lahti, siis lastes kangiga pinget vaikselt maha tõmbate õõtshoova alla ja saab vana vedru kätte. Sul seda protsessi muidugi teha pole vaja. Tagasi panek käib täpselt vastupidi - toetad vedru oma kohale ja paned kangi läbi õõtsa ja vedru ja väänad õõtsa üles oma kohale tagasi ja teine inimene keerab šarniiri kinni.
Kindlasti saab ka mingite tõmmitsatega, kuid see on kõige lihtsam, kiirem ja ohutum variant.
2) Kontrolli gaasihoovastik üle ja määri trossi ja liigendeid, vaata et tross ülemäära pingul ei olex.
3) Kojamees vajab tõenäoliselt määrimist. Sellex tuleb ta lahti võtta ja selle kohta peax foorumis olema juttu küll, nii et ei hakka selle kohta siin pikemalt kirjutama.
4) ASD ja nivoovedrustuse õli pakk asub vasaku esitule taga. Sinna käib hüdrovedelik ZF-M aga võib vist ka ATF-i panna. Aku taga oleva plastikkatte taga asuvad auto ajud (diislil vist ainult ABS-i aju) ja mõned releed. Seal on ka ülepingerelee (selline hõbedase korpusega ja kaitse asub peal). See tulex lasta mõnel elektroonikul üle vaadata kuna seal võib mõni külmjoodis lahti olla. Seejärel tuleb ASD-le reset teha. Selle kohta täpsem jutt siin:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=14663
5) Kui üx pirn põleb, aga muud kustus, siis on tõenäoliselt pirnid läbi. Kui ükski ei põleks kahtlustax valgustugevuse reguleerimise reostaati, mis enam igast asendist hästi ühendust ei anna ja mis kruttimist vajab (spdokaplokis siis keerata vasakpoolset musta pulka, parema on kella paika kruttimisex). Spidokaplokk käib jah tõmmates välja, kuid seda tuleb pärsi kõvasti sikutada ja täitsa välja ta ei tule, kuna spidokatross ei anna nii palju järgi. Spidokatrossi saad tagant näppudega lahti keerata, aga sellex tuleb käsi armatuuri alt läbi juhtmete ja turvatala vahelt kuidagi läbi pressida väänata.
Tulede lüliti juures pead armatuuri lahti võtma et pirnidele ligi pääseda, see käib enamjaolt kruvidega.
1) Vedru on kõige lihtsam ja kiirem vahetada 2 mehega tõstuki peal. Üx paneb kangi läbi õõtsas oleva augu ja vedru ja hoiab pinget peal, teine keerab šarniiri lahti, siis lastes kangiga pinget vaikselt maha tõmbate õõtshoova alla ja saab vana vedru kätte. Sul seda protsessi muidugi teha pole vaja. Tagasi panek käib täpselt vastupidi - toetad vedru oma kohale ja paned kangi läbi õõtsa ja vedru ja väänad õõtsa üles oma kohale tagasi ja teine inimene keerab šarniiri kinni.
Kindlasti saab ka mingite tõmmitsatega, kuid see on kõige lihtsam, kiirem ja ohutum variant.
2) Kontrolli gaasihoovastik üle ja määri trossi ja liigendeid, vaata et tross ülemäära pingul ei olex.
3) Kojamees vajab tõenäoliselt määrimist. Sellex tuleb ta lahti võtta ja selle kohta peax foorumis olema juttu küll, nii et ei hakka selle kohta siin pikemalt kirjutama.
4) ASD ja nivoovedrustuse õli pakk asub vasaku esitule taga. Sinna käib hüdrovedelik ZF-M aga võib vist ka ATF-i panna. Aku taga oleva plastikkatte taga asuvad auto ajud (diislil vist ainult ABS-i aju) ja mõned releed. Seal on ka ülepingerelee (selline hõbedase korpusega ja kaitse asub peal). See tulex lasta mõnel elektroonikul üle vaadata kuna seal võib mõni külmjoodis lahti olla. Seejärel tuleb ASD-le reset teha. Selle kohta täpsem jutt siin:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=14663
5) Kui üx pirn põleb, aga muud kustus, siis on tõenäoliselt pirnid läbi. Kui ükski ei põleks kahtlustax valgustugevuse reguleerimise reostaati, mis enam igast asendist hästi ühendust ei anna ja mis kruttimist vajab (spdokaplokis siis keerata vasakpoolset musta pulka, parema on kella paika kruttimisex). Spidokaplokk käib jah tõmmates välja, kuid seda tuleb pärsi kõvasti sikutada ja täitsa välja ta ei tule, kuna spidokatross ei anna nii palju järgi. Spidokatrossi saad tagant näppudega lahti keerata, aga sellex tuleb käsi armatuuri alt läbi juhtmete ja turvatala vahelt kuidagi läbi pressida väänata.
Tulede lüliti juures pead armatuuri lahti võtma et pirnidele ligi pääseda, see käib enamjaolt kruvidega.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!