22-08-2006, 01:11 PM
Huakanimasta Kirjutas:aga jutu point oli ju see et selle asemel et teha mootoripesu on mõtekam tegeleda millegi muuga mis tähelepanu vajab sest seal kuhu sodi ladestub ei ole ta oluline (ta ei sadestu kuullaagrite pindadel).
Ega see ladestumine polegi nii väga oluline - jamaks kisub asi siis, kui mingi tugevam ja suurem soditykk, mis kuskilt valla pääses mõne peenema kanali ära ummistab. Näiteks Hüdrotoukiri kanal ummistatuna lõetab tõukuri töö ja sellest tulenevalt ka mootoris kohe ka klõbin sees.
Aga üldiselt mootoris õlisurve ysna tugev ja enamus sodi siiski kinni ei tohiks jääda
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868