22-12-2010, 09:36 PM
Kasutan sama mootoriga isendit ja talviti webasto annab alati lisa, muidu ei saa mootorit soojakski. Küttekulu arvestan tankimisest tankimiseni, kuna täidan alati paagi silmini. Põhisõidud maanteedel, linnas vaid sedavõrd kui poodlemine käsil või ametiasjad ajada. Väikseim kulu mille olen saanud on 5,8 (eeldan et konditsioneer ka vist töötas aeg ajalt). keskmine kuskil 6,5-6,8. Talviti ikka kipub 7 ja viimane tankimine näitas lausa 7,9. Hetkel pool paaki läinud ja sai päris palju parklates jorutatud. Eeldan et kisub samuti 10 juurde see keskmine kulu. Lumised teed, külm ilm, väiksed soojendused seistes ja enne sõitu ning 2 l juurde on lihtne tulema.
Teooria veel siia juurde:
1. Webasto tõstab otse küttekulu aga soojendab mootori kiiremini, mis tagab väiksema küttekulu.
2. Webastot mittekasutades soojeneb mootor kauem ja seetõttu suureneb ka küttekulu sest külm mootor kulutab rohkem kütet kuna koostamise juures on arvestatud kõik lõtkud ja istud tegelikul töötemperatuuril töötamiseks.
Ei ole siin maailmas ainsat tõde, kõik kahe otsaga...
Teooria veel siia juurde:
1. Webasto tõstab otse küttekulu aga soojendab mootori kiiremini, mis tagab väiksema küttekulu.
2. Webastot mittekasutades soojeneb mootor kauem ja seetõttu suureneb ka küttekulu sest külm mootor kulutab rohkem kütet kuna koostamise juures on arvestatud kõik lõtkud ja istud tegelikul töötemperatuuril töötamiseks.
Ei ole siin maailmas ainsat tõde, kõik kahe otsaga...
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.