08-12-2010, 07:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-12-2010, 10:48 PM ja muutjaks oli sabaka.)
(08-12-2010, 09:55 AM)v6sa Kirjutas: Kas sõita kannatab, ei oska keegi öelda, sest keegi ei tea, miks puuduvad käigud. Seda, et me siin arvame kooris, et lolli pea ja looma jõuga rapsides põletasid mõne siduripaki sisse, ei tasu võtta sulatõena (kuigi enamasti on R129 õigus) Aga äkki painutas varda kõveraks ja nüüd ongi kõik käigud 1 asendi võrra nihkes. Sõitnud kastid tahavad ju kõik P ja N peal natuke edasi roomata...
Tõmba oma auto välja sealt hangest, pista miskine varras õlivarda august sisse (sel ju kastivarrast enam pole) ja veendu, et mahla ikka on ning seejärel proovi sõita. Kui käike vahetab, siis pane küünal kirikusse ja hakka kodu poole uhama. Kui ongi ainult 1. käik, siis Helsinkis on võimalus mõnelt eesti keelt rääkivalt bussijuhilt tappa saada venimise eest. Tallinnast Viljandisse saad ka öösel tiksuda. Kuigi ei tasu ilmselt Suur-Sõjamäelt kaugemale sõita. Ei usu, et saad teise kasti koos paigaldusega Lesvenist kallimalt, kui Viljandist (arvesta, et sellele hinnale võib lisanduda auto teelejäämine + muud ettenägematud kulud).
Kuskandis Soomes see auto on? Nii mõneski nurgas on seal töökodasid, kes müüvad Sulle kasti koos paigaldusega ümmarguse € 1000 eest, kui vana neile jätad (kast 500 ja töö 500). Tõsi, Helsinki Kuldses Rõngas selliseid ei ole.
nii nyyd plaan selge. Autol ikkagi miski kolmas käik sees, sest t2na j6udu pole et isegi rattaid ringi laseks. Venitab nagu tatt. Sellise masinaga ei julge kuskile minna (pannakse laeval veel teisele korrusele ja siis ei j6ua yles minna) Seda varda asja ma hästi ei usu, et kõver, pehme äsja sadanud lumi, pole sula olnud ja ei usu et lõhuks midagi nii suure jõuga. Kärsakas oli ka yleval kui tagakäik kadus (sõber täna mainis). Ehk siis elldatavasti ikka siduri teema. Nyyd plaan järgmine, et vend tuleb treilaga nädalavahetusel asjale järgi ja viib siis remonti.