MB C240- 97a.-automaat, probleem käikudega - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105) +--- Teema: MB C240- 97a.-automaat, probleem käikudega (/showthread.php?tid=21071) |
MB C240- 97a.-automaat, probleem käikudega - sabaka - 07-12-2010 Tere! Jamad tulevad alati ootamatult, kuid ehk saan abi. Hommikul oli auto hanges kinni ja sai k6vasti edasi -tagasi autoga "nöksutatud". Ühel hetkel aga kadus tagumine käik ära, edaspidi käigud on ka vale koha peal:S Korralikult proovida pole saanud, sest auto endiselt hanges kinni. Liikuma hakkab auto edaspidi N asendist ja P asendile pannes yritab ka nagu liikuma hakata. Tagumise käigu peal ei tee midagi. Võtsin ära käigukangi mehhanismi, esimene asi mis silma jäi, oli et sealt oli kummipuks kadunud, mis yhendab kangi mehhaanika/elektroonika käigukasti hoovaga. Ei tahaks hästi uskuda, et selle pärast on tagumine käik puudu. Äkki keegi oskab mingit nõu anda, küsida tasub selgitavaid kysimusi ka. Ei oska kogu infot kohe kirja panna. Olen hetkel Soomes ja siin kyll ei tahaks remontida lasta. ehk saan oma j6ududega hakkama. RE: MB C240- 97a.-automaat, probleem käikudega - R129 - 07-12-2010 Ilmselt lükkas lumi hoovastikus midagi paigast ära. Kui käik sisse läheb, siis saad ju sõita. Kas tagumine käik ei lähe üldse sisse-kirjutasin, et N->P tahab liikuma hakata, aga kuhu suunas? Äkki R käik ikka läheb sisse, aga vedu lihtsalt ei ole (sidur põlenud)? RE: MB C240- 97a.-automaat, probleem käikudega - sabaka - 07-12-2010 (07-12-2010, 06:38 PM)R129 Kirjutas: Ilmselt lükkas lumi hoovastikus midagi paigast ära. Kui käik sisse läheb, siis saad ju sõita. Kas tagumine käik ei lähe üldse sisse-kirjutasin, et N->P tahab liikuma hakata, aga kuhu suunas? Äkki R käik ikka läheb sisse, aga vedu lihtsalt ei ole (sidur põlenud)? tahab ikka edaspidi minna nii P kui N asendist. Ei saa aru siduri koha pealt...autom kast ju. MIngeid ebanormaalseid helisid ka ei kosta ja ei ole jõnksatusi käiguvahehtusel. Lumi on paks ja auto kinni, ei saa proovida, kas vahetab käigud lõpuni. Taha poole ei toimu mite mingit liikumist:S Sellel hetkel kui ma selle käiguvahetuse mehhanismi maha v6tsin, siis sain kuidagi ka sellise asendi kätte, et P ikka parkimine ja N neutraal ja D drive (ja liikus ka D alavalikutes (4, 3, 2 , 1). R koha peal ikka vaikus ja kui tagasi kinni keerasin siis liikus ikka sinna valesse asendisse tagasi, et N koha peal hakkab sõitma. Omal ka selline mõte oli algul, et hoovastiku kuidagi nihutas paigast. ON kuidagi mingit nippi kuidas seda kontrollida? RE: MB C240- 97a.-automaat, probleem käikudega - Nustu826 - 07-12-2010 Kastis sees on siduripakid, mida siis vastavalt käigule lülitatakse. Pakuks aga sellist varianti, et 1 käigu siduripakk sai kannatada(kuuma) ja kõrbes kokku. Omal samasuguse probleemiga üks auto kodus: P peal tahaks ka edasi liikuda, R seisab paigal(tahaks nagu edasi liikuda), ja ülejäänutega N D ja käigunumbritega liigub edasi... Üldiselt hangedes kinni olemine ja see edasi-tagasi nõksutamine on automaadi surm RE: MB C240- 97a.-automaat, probleem käikudega - sabaka - 07-12-2010 (07-12-2010, 07:22 PM)Nustu826 Kirjutas: Kastis sees on siduripakid, mida siis vastavalt käigule lülitatakse. Pakuks aga sellist varianti, et 1 käigu siduripakk sai kannatada(kuuma) ja kõrbes kokku. Omal samasuguse probleemiga üks auto kodus: P peal tahaks ka edasi liikuda, R seisab paigal(tahaks nagu edasi liikuda), ja ülejäänutega N D ja käigunumbritega liigub edasi... tundub nii, huvitav kas selle n asendi peal kannatab laevale sõita? Treilerivedu soomest on ylikallis. Kas tasub kasti remontida või on mõistlik osta uus kasutatud? Ühel mazda omanikul täpselt sama mure muidu: http://www.mazdaklubi.com/foorum/topic1608.html Kahju et sealt teada ei saa milles probleem oli:S Põhiliselt vaja teada, et kas selle autoga s6ita kannatab Helsinkist laevale ja Tallinnast Viljandisse? Tee peale ei jäta? RE: MB C240- 97a.-automaat, probleem käikudega - R129 - 08-12-2010 Usun et tood pilli ikka koju ära kui ta suudab üle I käigu sisse panna. Seda saad aga sõites teada. Kasti remont - hm sõltub kus teed ja mismoodi tehakse. Ühe siduri vahetus - kast maha ja peale, kast lahti ja kinni, uued sidurikettad ja õli usun et pool kasutatud "uue" kasti hinnast ehk ca 4 kilo ikka. Alla selle ei viitsiks mina küll seda tööd teha. Sellisel juhul tasuks juba kogu kast üle vaadata ning ispekteerida RE: MB C240- 97a.-automaat, probleem käikudega - v6sa - 08-12-2010 Kas sõita kannatab, ei oska keegi öelda, sest keegi ei tea, miks puuduvad käigud. Seda, et me siin arvame kooris, et lolli pea ja looma jõuga rapsides põletasid mõne siduripaki sisse, ei tasu võtta sulatõena (kuigi enamasti on R129 õigus) Aga äkki painutas varda kõveraks ja nüüd ongi kõik käigud 1 asendi võrra nihkes. Sõitnud kastid tahavad ju kõik P ja N peal natuke edasi roomata... Tõmba oma auto välja sealt hangest, pista miskine varras õlivarda august sisse (sel ju kastivarrast enam pole) ja veendu, et mahla ikka on ning seejärel proovi sõita. Kui käike vahetab, siis pane küünal kirikusse ja hakka kodu poole uhama. Kui ongi ainult 1. käik, siis Helsinkis on võimalus mõnelt eesti keelt rääkivalt bussijuhilt tappa saada venimise eest. Tallinnast Viljandisse saad ka öösel tiksuda. Kuigi ei tasu ilmselt Suur-Sõjamäelt kaugemale sõita. Ei usu, et saad teise kasti koos paigaldusega Lesvenist kallimalt, kui Viljandist (arvesta, et sellele hinnale võib lisanduda auto teelejäämine + muud ettenägematud kulud). Kuskandis Soomes see auto on? Nii mõneski nurgas on seal töökodasid, kes müüvad Sulle kasti koos paigaldusega ümmarguse € 1000 eest, kui vana neile jätad (kast 500 ja töö 500). Tõsi, Helsinki Kuldses Rõngas selliseid ei ole. RE: MB C240- 97a.-automaat, probleem käikudega - sabaka - 08-12-2010 (08-12-2010, 09:55 AM)v6sa Kirjutas: Kas sõita kannatab, ei oska keegi öelda, sest keegi ei tea, miks puuduvad käigud. Seda, et me siin arvame kooris, et lolli pea ja looma jõuga rapsides põletasid mõne siduripaki sisse, ei tasu võtta sulatõena (kuigi enamasti on R129 õigus) Aga äkki painutas varda kõveraks ja nüüd ongi kõik käigud 1 asendi võrra nihkes. Sõitnud kastid tahavad ju kõik P ja N peal natuke edasi roomata... nii nyyd plaan selge. Autol ikkagi miski kolmas käik sees, sest t2na j6udu pole et isegi rattaid ringi laseks. Venitab nagu tatt. Sellise masinaga ei julge kuskile minna (pannakse laeval veel teisele korrusele ja siis ei j6ua yles minna) Seda varda asja ma hästi ei usu, et kõver, pehme äsja sadanud lumi, pole sula olnud ja ei usu et lõhuks midagi nii suure jõuga. Kärsakas oli ka yleval kui tagakäik kadus (sõber täna mainis). Ehk siis elldatavasti ikka siduri teema. Nyyd plaan järgmine, et vend tuleb treilaga nädalavahetusel asjale järgi ja viib siis remonti. |