08-12-2010, 10:55 AM
(08-12-2010, 10:15 AM)karuanton Kirjutas: Kommenteeriks V6sa väiteid veidi
(08-12-2010, 10:06 AM)v6sa Kirjutas: Maastikul turnides ei oma võimsus mingit tähtsus - selleks on aeglusti. Kõige kergem on pisike bensukas.Maastikul turnides omab võimsus tähtsust küll ja seda just madalatel pööretel, pisike bensukas ei sobi maastikul turnimiseks, seal on vaja suure litraažiga ja väändega diislit või head wheelspinni andvat suurt ja võimast bensukat.
Driftimiseks ei piisa vist ühestki tehasemootorist. Ning järeleaidaminegi ei toimi, kui 175 laiusega rehve alla ei pane - jõuülekanne ei kesta.
Alla 33" rehvidega ei tea ma kedagi kes oleks 463 -e jõuülekanded katki suutnud teha
Lolli jõuga maastikule minnes lõpetad purunenud jõuaülekandega. Olen nõus, et mõistlik jõuvaru on vajalik. Aga samuti on vajalik võimalikult väike kaal. Egas ilmaasjata loobita maastikukolle võimalikult tühjaks "ülearusest" kolast.
Muide, käigukast on üleüldse lahja mootori tunnus
33" rehv on küll tore, kuid kipub Gst tegema maanteesõiduks üsna ebameeldiva. Eriti peale Tõsises mudas müramist.
Mis puudutab driftimist, siis lühikest aega saab iga autoga keerutada. Eriti märjal asfaldil Lihtsalt erinev on see aeg, kui kaua jõuülekanne sellist tapmist talub. Ning g55 AMG pole nagu tehasemootor, vaid kuulub järeleaidatute hulka. Tavaline G500 vist väga ei drifti... Niikuinii on mõistlikum võtta driftimiseks midagi kergemat und vaid tagaveolist, soovitavalt Jaapanis toodetut.