08-12-2010, 10:06 AM
Ma usun, et Rolz mõtles selle vee sissepritsimise all pigem imbumist. Ning tõepoolest pole G uksed just kõige jäigem ja paremini tihendet sõlm seal autos.
Ei tasu unustada, et G maksab ikka sigapalju (OK, asja eest) ning tavainimene ootab selle eest ka teatud omadusi. Kuna G puhul on suur osa hinnast läinud RAUDA, siis on kasutusmugavus jäänud vähemale tähelepanule. Tulemuseks on see, et kasutajad ei pruugi aru saada, miks NII PALJU maksval autol LAUSA kaks piiska vett Statoili survepesus uksetihendi vahelt nahkistmele pressib... Naabri viiskümmend tuhat krooni odavamal CRVl ju ei pressi...
Aga tulles tagasi teemasse: optimaalseim milleks?
Maastikul turnides ei oma võimsus mingit tähtsus - selleks on aeglusti. Kõige kergem on pisike bensukas.
Käruveol mängib rolli võimsus (OK; tegelikult pöördemoment).
Usaldusväärsus on vanematel mehh diislitel teistest peajagu üle.
Parimat heli toodab ilmselt V8 bensiini põletades.
Väikseim kütusekulu on V8diislil mõistlikult kasutades.
Driftimiseks ei piisa vist ühestki tehasemootorist. Ning järeleaidaminegi ei toimi, kui 175 laiusega rehve alla ei pane - jõuülekanne ei kesta.
Eputamiseks...well, kelle ees? Tibidele see tellis ei imponeeri niikuinii ja asistele inimestele ei mängi jälle mootor suurt rolli.
Ehk täpsustad oma kriteeriume?
Minu jaoks on optimaalseim mehh. pritsega kolmene - sel on piisav jõuvaru ja mõistlik kütusekulu ning ma ei pea iga kord käivitades palvetama, et siinisurve ikka tõuseks ja et mõni pihusti ei otsustaks taas lekkima hakata...
Aga kellelegi teisele on loomulikult tähtsusjärjekord teistsugune.
Ei tasu unustada, et G maksab ikka sigapalju (OK, asja eest) ning tavainimene ootab selle eest ka teatud omadusi. Kuna G puhul on suur osa hinnast läinud RAUDA, siis on kasutusmugavus jäänud vähemale tähelepanule. Tulemuseks on see, et kasutajad ei pruugi aru saada, miks NII PALJU maksval autol LAUSA kaks piiska vett Statoili survepesus uksetihendi vahelt nahkistmele pressib... Naabri viiskümmend tuhat krooni odavamal CRVl ju ei pressi...
Aga tulles tagasi teemasse: optimaalseim milleks?
Maastikul turnides ei oma võimsus mingit tähtsus - selleks on aeglusti. Kõige kergem on pisike bensukas.
Käruveol mängib rolli võimsus (OK; tegelikult pöördemoment).
Usaldusväärsus on vanematel mehh diislitel teistest peajagu üle.
Parimat heli toodab ilmselt V8 bensiini põletades.
Väikseim kütusekulu on V8diislil mõistlikult kasutades.
Driftimiseks ei piisa vist ühestki tehasemootorist. Ning järeleaidaminegi ei toimi, kui 175 laiusega rehve alla ei pane - jõuülekanne ei kesta.
Eputamiseks...well, kelle ees? Tibidele see tellis ei imponeeri niikuinii ja asistele inimestele ei mängi jälle mootor suurt rolli.
Ehk täpsustad oma kriteeriume?
Minu jaoks on optimaalseim mehh. pritsega kolmene - sel on piisav jõuvaru ja mõistlik kütusekulu ning ma ei pea iga kord käivitades palvetama, et siinisurve ikka tõuseks ja et mõni pihusti ei otsustaks taas lekkima hakata...
Aga kellelegi teisele on loomulikult tähtsusjärjekord teistsugune.