11-11-2010, 12:17 PM
Tänud soovituste eest ja eks ma püüan aga ega mul valikuid väga ka pole enam , armatuur kõik juba 463 -eks ehitatud, vanu nuppe ja instrumente niikuinii ei pane enam kuhugi.
Saan esimese can232 järgmine nädal kätte siis üritan ka esimese 'võrgu' püsti panna ja siis hakkan ka snifferdama ja kaardistama seda liiklust. Mis puutub erinevatesse anduritesse siis tean, et CAN-i ja KOMBILE enda külge ühtegi andurit ei tule, anduri analoogsignaali ühendan avr -i (Atmel AVR microchip) a/d sisendisse ja see avr siis tekitab 232 signaali mille can232 omakorda can -i paiskab, see pole keeruline. Keeruline tundub nagu juba mainisin selle üldkooditabeli kätte saamine ehk pealt kuulata ja analüüsida tuleb kaua kui just keegi hea inimene neid koode ei anna. Probleemiks ka veel see, et ma ei saa analüüsida ühtki sõitvat autot vaid ainult neid plokke ja nendevahelist liiklust mis mul olemas on, siinkohal oleks hiljem võib olla kellegi abi vaja, et laenata mõõtmiseks erinevaid mooduleid või lausa kellegi sõitvasse autosse can külge panna aga sellega veel aega on.
Oleneb kuidas see messaging üles ehitatud on, kes on see kes mingi nimekirja alusel kõiki sõlmi kontrollib ja vea puhul häiret annab, kui see on süütelukk või gateway siis ei tohiks probleeme olla kuna neid ma ei paigalda, kui see on kellaplokk mis on vähe tõenäoline kuigi mõlemad can -id tulevad sinna sisse, siis jah mul on probleemid kuid siis ei näe ma muud teed kui imiteerida neid messe. Täpsustasin üle praeguse info kohaselt kuna tegemist 2001 C180 kellaplokiga siis sellel põlvkonnal peaks olema nii, et gateway on see kes kontrollib kõiki vajalikke sõlmi (nagu lugesin alates 2003 on süütelukk selleks) mingi aja tagant ja kui leiab miskit siis saadab messi kellade plokile kuvamiseks, kellaplokk ise vist kuvab ainult süüteluku ja gateway probleeme, kuigi kellaplokil on ka mõlema can -i sisendid.
Kokkuvõtteks, ma ei taha 463 -e ega 203 -e ehitada vaid kasutada G -s mõningaid mooduleid nagu kellad, roolinupud, konsoolinupud, peeglinupud ja kliima juhtimine ning võibolla midagi veel, midagi enda repertuaarist, ülejäänuid tuleb lihtsalt ignoreerida või imiteerida
Saan esimese can232 järgmine nädal kätte siis üritan ka esimese 'võrgu' püsti panna ja siis hakkan ka snifferdama ja kaardistama seda liiklust. Mis puutub erinevatesse anduritesse siis tean, et CAN-i ja KOMBILE enda külge ühtegi andurit ei tule, anduri analoogsignaali ühendan avr -i (Atmel AVR microchip) a/d sisendisse ja see avr siis tekitab 232 signaali mille can232 omakorda can -i paiskab, see pole keeruline. Keeruline tundub nagu juba mainisin selle üldkooditabeli kätte saamine ehk pealt kuulata ja analüüsida tuleb kaua kui just keegi hea inimene neid koode ei anna. Probleemiks ka veel see, et ma ei saa analüüsida ühtki sõitvat autot vaid ainult neid plokke ja nendevahelist liiklust mis mul olemas on, siinkohal oleks hiljem võib olla kellegi abi vaja, et laenata mõõtmiseks erinevaid mooduleid või lausa kellegi sõitvasse autosse can külge panna aga sellega veel aega on.
(10-11-2010, 10:53 PM)wdb240 Kirjutas: Kui nüüd tahad aknavee,tosooli, kütuse, mootori temperatuuri, pöörete auto kiiruse infot jne,,, ,siis pead ilmselt kasutama selleks enamjuhtudel originaal plokke, kuna muidu sa lihtsalt ei suuda neid vigu sealt ekraanilt ära saada. Esiteks kukub kohe lõugama SRS, ABS, ESP, Display Faulty, JNE. Peale laihtlabaste signaalimuutusparameetrite on sul vaja ilmselt imiteerima hakata ka kõikide plokkide olemasolu
Oleneb kuidas see messaging üles ehitatud on, kes on see kes mingi nimekirja alusel kõiki sõlmi kontrollib ja vea puhul häiret annab, kui see on süütelukk või gateway siis ei tohiks probleeme olla kuna neid ma ei paigalda, kui see on kellaplokk mis on vähe tõenäoline kuigi mõlemad can -id tulevad sinna sisse, siis jah mul on probleemid kuid siis ei näe ma muud teed kui imiteerida neid messe. Täpsustasin üle praeguse info kohaselt kuna tegemist 2001 C180 kellaplokiga siis sellel põlvkonnal peaks olema nii, et gateway on see kes kontrollib kõiki vajalikke sõlmi (nagu lugesin alates 2003 on süütelukk selleks) mingi aja tagant ja kui leiab miskit siis saadab messi kellade plokile kuvamiseks, kellaplokk ise vist kuvab ainult süüteluku ja gateway probleeme, kuigi kellaplokil on ka mõlema can -i sisendid.
Kokkuvõtteks, ma ei taha 463 -e ega 203 -e ehitada vaid kasutada G -s mõningaid mooduleid nagu kellad, roolinupud, konsoolinupud, peeglinupud ja kliima juhtimine ning võibolla midagi veel, midagi enda repertuaarist, ülejäänuid tuleb lihtsalt ignoreerida või imiteerida
W463 ja W212