10-11-2010, 01:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2010, 01:35 AM ja muutjaks oli wdb240.)
(09-11-2010, 05:26 PM)voodoo Kirjutas: offtopic: mul on wdb240 postitusi alati sigahuvitav lugeda. ulmeline, mis teadmised mõnel ikka on...
Tänan kiitmast VOODOO Kuna ma ise saan ainult lihtsatest asjadest hästi aru ,siis katsun ka ise võimalikult lihtsalt rääkida. Kas muidugi alati kõigest õigesti aru saame on küstav, väga raske teinekord lihtsasti keerukat asja seletada. kuid ex proovima peab ja vigu võib ka sisse tulla.
(08-11-2010, 11:15 PM)karuanton Kirjutas: äkki oskad öelda kuskohast W203 -e kellaplokk saab oma üldkiiruse kirjelduse, abs -i kontrollerist? Kui sealt siis kumb kummale mida ütleb ja ehk kas see infovahetuse info on kuidagi avalikult kättesaadav või on see mingit moodi 'snifferdatav' otse can -ist ja hiljem reprodutseeritav?
Raimo
Mingit kryptimist selle juures küll ei kasutata. Sõiduõigus (immo info) on kryptitud pigem.
Minuarust on see kiirus signaal can-is kokku kuuel eri kujul. (võin küll eksida aga peaks olema iga ratas eraldi (1,2,3,4 ratas) lisaks esi sild ja tagasild ja masina üldkiirus. Kiiruse paneb can-i ESP/ABS juhtplokk ja kõigepealt on see MOOTORI can-is.(can-C)
sealt liigub see ilmselt läbi KOMBI ka kere can-i (can-B) . samas võib seda ringi kirjutada hoopis süütelukk või roolimoodul või ZGW plokk. Kõik need plokid on sillaks can-c ja can-B vahel. no seda meie enam ei tea ja seda pole meil ka väga vaja teada Võibolla on sellest ka põgusalt WIS-is kirjas, kuid väga süviti kindlasti mitte. Aga mis sul plaanis muidu on. Kas tahad pealt kuulata või tahad ise käskima hakata?