08-11-2010, 10:07 PM
On teatud käsud, mis pidevalt can-is olemas ja teatud käsud, mida küsitakse. Näiteks on iga ratta kiirus eraldi can-is alati olemas, kuid masina enda üldkiiruse kirjeldus kaob ära, kui üks anduritest saba paneb. Samas hakatakse suunatule vilgutamise puhul alles siis vilgutama, kui tagumine SAM hakkab takti lugema ja ülejäänud SAM-id alles sellepeale hakkavad oma pirne põletama. Põhimõtteliselt küsitakse vist koguaeg, et kas panen põlema või ei pane Vastatakse siis kas jah või ei.
Osade plokkide käske ei lubata eetrisse, kui puudub vastav luba kesk sild plokilt. Vanematel oli selleks süütelukk. Ilmselt siin foorumis täielikku tõde ei tea meist keegi, sest auto diagnostika ei hõlma täna veel can-i uurimist. Pead ikka mingite programeerijatega rääkima minema, sest can ei ole ainult auto maailma teema. Seda kasutatakse igal pool. Muidugi on oleams võimalused seda ka pealt kuulata ja käske filtreerida, ise sekka ütelda ja sealt muutuvaid parameetreid välja noppida. Täna ju can alarmid väga tavalised. Olen paar aastat tagasi natukene W211 kere can-i lugenud ja no päris kirju see elu seal. Püüdsin leida põhjust, miks mahalaadimine tekib can-i ärakamise pärast. mis plokk äratab can-i ülesse. Tänapäeva masinal on neid üle kuue ja erinevate kiirustega. Kõige hullem on see, et kuigi võid käske saada lugeda, siis pole sul õrna aimugi mis käsk mis on. See koosneb 16 süsteem-koodist . Ega siis autotootjad ei väljasta oma koodide tähendusi. On mingid standard koodid kindlasti olemas, kuid enamuselt on ikka vist nii, et nad on ostnud teatud koodide vahemikud endale BOSCH-ilt ja siis majandavad nendega. Mis mulle endale muljet avaldas on firma PICO digi oss. Sellele tuli eelmine aasta softi liides, millega saab can-i lugeda ja seal juba väga paljuse koodide tähendused olemas. Kindlasti on võimalik ka väga odavate seadmete kokku kompunnimiste teel can-analüsaatoreid valmistada( netis vähe kolades leiad teemasi sellest) Mingi kutt juhtis vist kunagi PALM pihuarvitiga üle BLUETOOTH-i oma W209 CLK kere CAN-i . Pani raadiot kõvemaks ja vaiksemaks ning avas ja sulges aknaid. Selle tegemiseks aga peab ilmselt päris kõva leiutaja ja progeja oleam.
Osade plokkide käske ei lubata eetrisse, kui puudub vastav luba kesk sild plokilt. Vanematel oli selleks süütelukk. Ilmselt siin foorumis täielikku tõde ei tea meist keegi, sest auto diagnostika ei hõlma täna veel can-i uurimist. Pead ikka mingite programeerijatega rääkima minema, sest can ei ole ainult auto maailma teema. Seda kasutatakse igal pool. Muidugi on oleams võimalused seda ka pealt kuulata ja käske filtreerida, ise sekka ütelda ja sealt muutuvaid parameetreid välja noppida. Täna ju can alarmid väga tavalised. Olen paar aastat tagasi natukene W211 kere can-i lugenud ja no päris kirju see elu seal. Püüdsin leida põhjust, miks mahalaadimine tekib can-i ärakamise pärast. mis plokk äratab can-i ülesse. Tänapäeva masinal on neid üle kuue ja erinevate kiirustega. Kõige hullem on see, et kuigi võid käske saada lugeda, siis pole sul õrna aimugi mis käsk mis on. See koosneb 16 süsteem-koodist . Ega siis autotootjad ei väljasta oma koodide tähendusi. On mingid standard koodid kindlasti olemas, kuid enamuselt on ikka vist nii, et nad on ostnud teatud koodide vahemikud endale BOSCH-ilt ja siis majandavad nendega. Mis mulle endale muljet avaldas on firma PICO digi oss. Sellele tuli eelmine aasta softi liides, millega saab can-i lugeda ja seal juba väga paljuse koodide tähendused olemas. Kindlasti on võimalik ka väga odavate seadmete kokku kompunnimiste teel can-analüsaatoreid valmistada( netis vähe kolades leiad teemasi sellest) Mingi kutt juhtis vist kunagi PALM pihuarvitiga üle BLUETOOTH-i oma W209 CLK kere CAN-i . Pani raadiot kõvemaks ja vaiksemaks ning avas ja sulges aknaid. Selle tegemiseks aga peab ilmselt päris kõva leiutaja ja progeja oleam.