19-10-2010, 12:37 PM
Sisu oli mälu järgi hall. Puidu osa oli kohati puudu, asendatud alumiiniumplekiga.
Mind huvitas tol hetkel ainult kere, muu polnd oluline. Salonge on mitu võtta, mootoreid/kaste/difreid piisavalt.
Hetkel olen loobunud SEC`i juurde ostmisest kere pärast, sest elu on näidanud, et alla 50-60k ei saa ma palju paremat kere, kui mul endal juba olemas on. Mis sest, et aknalaua pealmine plekk tahab vahetust ja koopaääred samuti - probleem juba lahendatud vajaminevate kereosadega, mis nüüd vaja külge panna.
25-30k eest saan enda oma korralikult tehtud ja värvitud, ja võin kindel olla, et kõik kohad on korras, milles aga ei saa kunagi olla kindel, kui auto on juba värvitud või veel värvimata ja ei tea, millise nurga tagant võib välja tulla suur roostekolle.
TÜV ja kindlustus olid olemas, väidetavalt. Velgede kohta ka ei küsinud, sest omal neid piisavalt, mille vahel valida.
W126 tagaosas pole midagi keerulist, see on lihtsam, kui keegi arvata oskab ja ratta asend on täiesti normaalne, see on igal W126`l niiviisi. Tundub lihtsalt paigast ära.
Taga olid tavaamordid ja polnud mäluga istmeid, mis pole ka katastroof, kuna neid annab väga lihtsalt külge pookida.
Kroomid oli ka suht korralikud, roostet näiteks silma ei hakanud. Eks allpool kindlasti on ka roostet.
Mina ütleks, et projekti alge on väga hea. Hind vs seisukord(kere). Tasuta lõunaid pole olemas ja kusagilt tuleb kompromisse teha.
Mind huvitas tol hetkel ainult kere, muu polnd oluline. Salonge on mitu võtta, mootoreid/kaste/difreid piisavalt.
Hetkel olen loobunud SEC`i juurde ostmisest kere pärast, sest elu on näidanud, et alla 50-60k ei saa ma palju paremat kere, kui mul endal juba olemas on. Mis sest, et aknalaua pealmine plekk tahab vahetust ja koopaääred samuti - probleem juba lahendatud vajaminevate kereosadega, mis nüüd vaja külge panna.
25-30k eest saan enda oma korralikult tehtud ja värvitud, ja võin kindel olla, et kõik kohad on korras, milles aga ei saa kunagi olla kindel, kui auto on juba värvitud või veel värvimata ja ei tea, millise nurga tagant võib välja tulla suur roostekolle.
TÜV ja kindlustus olid olemas, väidetavalt. Velgede kohta ka ei küsinud, sest omal neid piisavalt, mille vahel valida.
W126 tagaosas pole midagi keerulist, see on lihtsam, kui keegi arvata oskab ja ratta asend on täiesti normaalne, see on igal W126`l niiviisi. Tundub lihtsalt paigast ära.
Taga olid tavaamordid ja polnud mäluga istmeid, mis pole ka katastroof, kuna neid annab väga lihtsalt külge pookida.
Kroomid oli ka suht korralikud, roostet näiteks silma ei hakanud. Eks allpool kindlasti on ka roostet.
Mina ütleks, et projekti alge on väga hea. Hind vs seisukord(kere). Tasuta lõunaid pole olemas ja kusagilt tuleb kompromisse teha.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering