13-10-2010, 02:43 PM
(12-10-2010, 08:10 PM)hents99 Kirjutas: Küsimus oli väga õige, mingi ninatark ei osanud küsimusele vastata ja hakkas sõnadega mängima, mitte ilmselt kõige paremini.
Pöörded langevad (Jah, see on väntvõlli pöörlemiskiirus, sagedus sageduseks), kui rool põhja keerata, sest suureneb koormus. Samakiirelt aga hakatakse süütenurka muutma varajasemaks, mille tulemusel pööre tõuseb taas.
Kui võtta ära näiteks tühikäigumootor/lisaõhuklapp ja süüde fikseerida, et see ei muutuks koormuse/pööretega, siis langeksid ka pöörded.
Aga sama ei toimu karpaga mootoritel??
(12-10-2010, 10:07 PM)Laur Kirjutas: Normaalne juht ei hoiagi rooli lõppukeeratuna pinges, nii, et vile taga.Ma lasen ka alati suts tagasi, et ei viliseks.