12-10-2010, 11:30 PM
(12-10-2010, 08:10 PM)hents99 Kirjutas: Küsimus oli väga õige, mingi ninatark ei osanud küsimusele vastata ja hakkas sõnadega mängima, mitte ilmselt kõige paremini.
Pöörded langevad (Jah, see on väntvõlli pöörlemiskiirus, sagedus sageduseks), kui rool põhja keerata, sest suureneb koormus. Samakiirelt aga hakatakse süütenurka muutma varajasemaks, mille tulemusel pööre tõuseb taas.
Kui võtta ära näiteks tühikäigumootor/lisaõhuklapp ja süüde fikseerida, et see ei muutuks koormuse/pööretega, siis langeksid ka pöörded.
Tänan hents99, et oskasid küsimusele vastata. Oleksin tõepoolest pidanud lisama, et ei saa küsimusest päris hästi aru, millest lähtuvalt vastasin nii täpselt kui võimalik (loomulikult mitte küsija mõnitamise eesmärgil, mis võib jätta sellise mulje esmapilgul). Siiski kogu minu lugupidamise juures sinu kui kaasklubilise vastu hents99, palun sul oma emotsioone paremini talitseda ja tsitaadi esimeses lauses toodud nipsakate väljenditega end edaspidi pisut tagasi hoida. Minu puhul ei ole tegemist ninatarga ega sõnadega keerutajaga, vaid perfektsionistiga ja pöörlemissagedus on siin justnimelt see õige tehniline termin, mida kasutada (mõõdab pöörleva keha pöörete arvu ajaühikus (p-1)). See selgitus lugupeetud hents99 ei ole mõeldud sind solvama (lihtsalt väike teemakohane selgitus), mida aga ei saa öelda sinu avaldusega minu suunas, kahjuks. Edaspidi saame ehk omavahel paremini läbi.
W123 omanikuks olemisel on kaks varianti - sa oled kas väga rikas või mehaanik.