12-10-2010, 09:17 PM
Tere, mure E290ga 1999a automaatkastiga (vin on WDB2100171A781565). Peale pea 2 aastast seismist käigukast enam käike ei vaheta, st tagasikäik töötab, edasi liigub ka aga käike ei vaheta (jäi seisma korras kastiga). Tagaukseklaas oli katki ja ajutine kile lahti kärisenund...ja salongis oli niiskust (tagamatid päris märjad, praeguseks enamvähem kuivanud) ning veel oli ka rott (!) pesa teinud ja näris läbi 7-8 juhet kõrvalistuja istme alt põrandapolstri seest (enamus pruunid vist nö massijuhtmed kinnituvad põhjapleki külge). Need juhtmed lappisin ära. Aga ikka ei toimi.
Siit foorumist leidsin et kui kast on avariireziimis siis pöörded ei lähe üle 3500, proovisin ja lähevad üle 4000 vabalt. Jõhvi Silberist väideti et võimalik et mingi käigukasti pistik oksüdeerunud (uued tihendid pidid maksma 80 kr). Aga ei mainitud kus see pistik asub?
Väidetud ka et õli äkki vähe, mingi traadiga üritasin mõõta aga tundus ok (vist oli 5cm soojana). Ja kuhu see õli seistes ikka kaoks? Kuigi väike kahtlus selles õlis on, sest siit foorumist leidsin et peaks olema spets õli, aga on mingi Castrol textron II vms.
Auto asub teletorni lähedal, vist ei ole hea mõte kuhugi kaugele remonti sõita. Pikk jutt tuli aga ei oska kuskilt enam pihta hakata. Oskate soovitada, mida edasi?
Siit foorumist leidsin et kui kast on avariireziimis siis pöörded ei lähe üle 3500, proovisin ja lähevad üle 4000 vabalt. Jõhvi Silberist väideti et võimalik et mingi käigukasti pistik oksüdeerunud (uued tihendid pidid maksma 80 kr). Aga ei mainitud kus see pistik asub?
Väidetud ka et õli äkki vähe, mingi traadiga üritasin mõõta aga tundus ok (vist oli 5cm soojana). Ja kuhu see õli seistes ikka kaoks? Kuigi väike kahtlus selles õlis on, sest siit foorumist leidsin et peaks olema spets õli, aga on mingi Castrol textron II vms.
Auto asub teletorni lähedal, vist ei ole hea mõte kuhugi kaugele remonti sõita. Pikk jutt tuli aga ei oska kuskilt enam pihta hakata. Oskate soovitada, mida edasi?