22-09-2010, 04:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-09-2010, 05:01 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
Ei hakka vist pikalt kirjutama, juttu on eespool piisavalt.
Ennem rooli eemaldamist oleks kasulik keerata rattad täiesti otseks ja rool lukku lasta. Airbagi eemaldamiseks tuleb keerata lahti kaks kruvi (4mm kuuskant)
Ilmaaegu sai lahti võetud see jubin, seest kargas välja pikk lint-kaabel mille kokku panemisele kulus mõttetult aega-seda viga tasub vältida!
Selle lintkaabliga detaili eemaldamiseks vabasta lihtsalt kaks pistikut siit:
Kõik vanad jupid sobivad kenasti, paigalda "uus" plastik millel auk ka püsika kangi jaoks ja valmis
Tagasi pannes jälgi, et need kohad kohakuti jäävad
Minu autol on kiiruse andur juba küljes (seoses kliimaga), seega ei pea seda eraldi hakkama paigaldama. Küll aga jagunes seni kiiruse signaali juhe kaheks, siis nüüd on vaja ka kolmandat. Sellek paigaldasin vähe suurema jagaja/varesepesa Pildil siis vana ja uus kiiruse signaali jagaja.
Tegelikult käivad siia klambrid, et juhtplokk kruvidega kinnitada. Minul neid klambreid kohe võtta polnud seega puurisin kõrvale augud ja kipsikruvidega kinni
Pildilt pole küll kõige selgemini näha, kuid selle püsika kangi pistikul on raami küljes ka kinnitus koht täiesti olemas (seega ei pea jätma kuskile rippuma).
Kaabelduse saab ilusti tuua kapote alla kaitsmeploki kõrval olevate releede alt.
Minu juhtmestik jookseb kaitsmeploki alt akuni ja paisupaagi tagant püsika mootorini. Bensuka juhtmestik jääb nüüd lühikeseks!!! Pikenduseks sai kasutatud W123 tagatulede juhtmestikku.
Gaasihoovastikule on vaja sellist "mummut", selle saab sammuti diiselmootori hoovastiku süsteemist.
Pildid kronsteinist, eks igaüks mõtleb ise kuidas selle valmis teeb. Algul hakkasin kronsteini keevitama, mis ei tulnud hästi välja kuna pinnad on tsingitud, hiljem võtsin appi needid. Kronsteini valmistamisel oli abiks OM601 plokikaan, mille küljes oli hea tegutseda.
Et püsika mootor on pükste kohal, siis ka kaitseplekk
Hoob püsika mootori küljes minu süsteemiga ei sobinud. Hoob sai tehtud nii palju pikemaks, et jääks ka reservi. pole ju loogiline et keegi surub salongis gaasi põhja ja püsika mootor jääb lühikese hoova tõttu pinge alla.
Üleüldine kapotialune
AGA IKKA OLEN SELLE JÕNKSUTAMISEGA HÄDAS!! Süsteemis ei anna miski vist ühendust. Vahel ei rakendu püsikas üldse, vahel rakendub aga jõnksutab kohutavalt samas enamus kordi jällegi töötab laitmatult. Viga kaob iseenesest ja tuleb ka tagasi peale välja suretamist ja mõningast auto seismist.
Kontrollin kogu juhtmestiku ja pistikute ühendused üle. Proovin ka seda teist juhtplokki vahelduseks (1994 aasta oma) kuigi et too on teise varuosakoodiga. Kui ikka viga säilib siis plaanis juhtploki külmjooted üle vaadata. Või oskab ehk keegi veale kiiremat lahendust pakkuda??
Ennem rooli eemaldamist oleks kasulik keerata rattad täiesti otseks ja rool lukku lasta. Airbagi eemaldamiseks tuleb keerata lahti kaks kruvi (4mm kuuskant)
Ilmaaegu sai lahti võetud see jubin, seest kargas välja pikk lint-kaabel mille kokku panemisele kulus mõttetult aega-seda viga tasub vältida!
Selle lintkaabliga detaili eemaldamiseks vabasta lihtsalt kaks pistikut siit:
Kõik vanad jupid sobivad kenasti, paigalda "uus" plastik millel auk ka püsika kangi jaoks ja valmis
Tagasi pannes jälgi, et need kohad kohakuti jäävad
Minu autol on kiiruse andur juba küljes (seoses kliimaga), seega ei pea seda eraldi hakkama paigaldama. Küll aga jagunes seni kiiruse signaali juhe kaheks, siis nüüd on vaja ka kolmandat. Sellek paigaldasin vähe suurema jagaja/varesepesa Pildil siis vana ja uus kiiruse signaali jagaja.
Tegelikult käivad siia klambrid, et juhtplokk kruvidega kinnitada. Minul neid klambreid kohe võtta polnud seega puurisin kõrvale augud ja kipsikruvidega kinni
Pildilt pole küll kõige selgemini näha, kuid selle püsika kangi pistikul on raami küljes ka kinnitus koht täiesti olemas (seega ei pea jätma kuskile rippuma).
Kaabelduse saab ilusti tuua kapote alla kaitsmeploki kõrval olevate releede alt.
Minu juhtmestik jookseb kaitsmeploki alt akuni ja paisupaagi tagant püsika mootorini. Bensuka juhtmestik jääb nüüd lühikeseks!!! Pikenduseks sai kasutatud W123 tagatulede juhtmestikku.
Gaasihoovastikule on vaja sellist "mummut", selle saab sammuti diiselmootori hoovastiku süsteemist.
Pildid kronsteinist, eks igaüks mõtleb ise kuidas selle valmis teeb. Algul hakkasin kronsteini keevitama, mis ei tulnud hästi välja kuna pinnad on tsingitud, hiljem võtsin appi needid. Kronsteini valmistamisel oli abiks OM601 plokikaan, mille küljes oli hea tegutseda.
Et püsika mootor on pükste kohal, siis ka kaitseplekk
Hoob püsika mootori küljes minu süsteemiga ei sobinud. Hoob sai tehtud nii palju pikemaks, et jääks ka reservi. pole ju loogiline et keegi surub salongis gaasi põhja ja püsika mootor jääb lühikese hoova tõttu pinge alla.
Üleüldine kapotialune
(18-09-2010, 09:18 PM)hannes_s Kirjutas:(17-09-2010, 12:57 PM)hannes_s Kirjutas: ja töötabki esimene proovisõit jõnksutas millegi pärast, nii tugevalt jõnksutas et isegi tagasillas käis kolks läbi (ei fikseerind nagu kaasi hooba ära vist. suretasin välja uurisin kapotealust lolli näoga, hakkasin tagasi sõitma ja viga oli iseenesest kadund. nüüd töötab laitmatult. kiirust hoiab isegi 50km/h kiirusel (madalama kiirusega pole proovind). kõigest täpsemalt + pildimaterjal järgmine nädal...jõnksutamine oli tingitud sellest, et püsika mootori tagant tuleva juhtme pistik ei andnud ühendust. täna sõitma minnes ei rakendunud püsikas üldse, võtsin pistiku lahti, panin kokku ja siis hakkas küll tööle aga jõnksutas. pärast pingutasin klemmid ära ja hakkas ilusti tööle jälle. et siis sellest see jõnksutamine.
Suured tänud kasutajatele v6sa ja hents99 info eest!
AGA IKKA OLEN SELLE JÕNKSUTAMISEGA HÄDAS!! Süsteemis ei anna miski vist ühendust. Vahel ei rakendu püsikas üldse, vahel rakendub aga jõnksutab kohutavalt samas enamus kordi jällegi töötab laitmatult. Viga kaob iseenesest ja tuleb ka tagasi peale välja suretamist ja mõningast auto seismist.
Kontrollin kogu juhtmestiku ja pistikute ühendused üle. Proovin ka seda teist juhtplokki vahelduseks (1994 aasta oma) kuigi et too on teise varuosakoodiga. Kui ikka viga säilib siis plaanis juhtploki külmjooted üle vaadata. Või oskab ehk keegi veale kiiremat lahendust pakkuda??