18-09-2010, 07:14 PM
Oled sa seda tiiba lähemalt ka vaadanud? Tavaliselt kui koopaservas paistab roostemull, siis sissevaltsitud serv võib juba päris roostes olla. Kui asi väga hull pole on võimalik rooste maha käijata, koht töödelda ja värvida, kui seis hullem on mõttekas terve koopaserv välja vahetada.
Värvimise koha pealt on küsimus ka värvitoonis. Erinavatel värvitoonidel on sama koodi all mitmeid erinevaid variante (ntx. ühel MB hõbedasel toonil oli vist 8 eri varjundit) ja võib juhtuda, et neist ikkagi üxki ei sobi sinu auto värviga päris ideaalselt ja värvitöökoda ei hakka mingi väiksema pinna puhul riskima ja ütleb, et tuleb terve detail üle värvida ja hajutada. Tavaliselt roostes detailide puhul garantiid ka ei anta. Kui läheb 2 nädala või kolme kuu pärast uuesti rooste vastutad ise. See asi ka veel, et pole vahet kui suur osa detailist üle värvitaxe, lakk lastakse ikka kogu detaili peale
Värvimise koha pealt on küsimus ka värvitoonis. Erinavatel värvitoonidel on sama koodi all mitmeid erinevaid variante (ntx. ühel MB hõbedasel toonil oli vist 8 eri varjundit) ja võib juhtuda, et neist ikkagi üxki ei sobi sinu auto värviga päris ideaalselt ja värvitöökoda ei hakka mingi väiksema pinna puhul riskima ja ütleb, et tuleb terve detail üle värvida ja hajutada. Tavaliselt roostes detailide puhul garantiid ka ei anta. Kui läheb 2 nädala või kolme kuu pärast uuesti rooste vastutad ise. See asi ka veel, et pole vahet kui suur osa detailist üle värvitaxe, lakk lastakse ikka kogu detaili peale
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!