14-09-2010, 03:24 PM
Et pole veel süsteemi autole tõstnud ega toimima saanud, siis ei pruugi kõik see jutt õige olla!!
Ennem kui doonor auto külge asuda on kasulik tutvuda süsteemi skeemidega http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=19907
Doonori valimisel tuleb olla ettevaatlik, mina ostsin esimese süsteemi 1994 aasta w124 220CE automaadi pealt. Sellel aga puudus mootor, mis hoovastikku liigutaks, selle asemel oli automaatkasti küljes vaakumiga juhitav seade, mis mingil moel trossi abiga gaasi siibrit liigutab.
Selline süsteem mulle ei sobinud kuna minu auto on manuaal kastiga ning diisel mida ei juhita ajuga. Ühesõnaga süsteem peab sisaldama mootorit, doonor millelt selle sain (õigem kogu süsteemi) w124 1988 300E automaat (parema poole rooliga) asus sisselaske kollektori all
Mõlema süsteemi juhtplokid on igati sarnased kuid erineva tootekoodiga. w124 1994 220CE automaat: 014 545 40 32
w124 1988 300E automaat: 005 545 05 32
Huvitav on see, et kui esimesel mudelil (220CE) jookseb 7 klemmine pistik pritsungi süsteemi, siis need samad juhtmed jooksevad teisel mudelil (300E) kiiruse hoidja mootorisse. Seega juhtmestik on sisuliselt sama kuigi üks süsteem kasutab el. mootorit gaasihoovastiku liigutamiseks.
Kasulik on teada: Earlier numbers, newest to earliest, were (A0165457732, A0145454032, A0055450532, or A0035450932). Täpsemalt siin teemas
Mõlema mudeli kangid näevad küll erinevad välja kuid on sama pistikuga (5. klemmiga) ja kangi lüliti ühendab samu juhtmeid. Kui kellelegi meeldib kangi asukoht teisel pool siis võib ju kasutada inglaste kangi
Kiiruse andurid spidomeetri ploki küljes tunduvad mõlemal isendil veidi erinevad kuid sama tootekoodiga: 007 542 29 17
Et paigaldan süsteemi manuaalkastiga autole siis peab püsikiiruse hoidja oma töö lõpetama mitte ainult pidurdamisel vaid ka siduri vajutamisel!!
Loodan, et teemast on kasu neile kes veel plaanivad püsikiiruse hoidja lisamist.
Ennem kui doonor auto külge asuda on kasulik tutvuda süsteemi skeemidega http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=19907
Doonori valimisel tuleb olla ettevaatlik, mina ostsin esimese süsteemi 1994 aasta w124 220CE automaadi pealt. Sellel aga puudus mootor, mis hoovastikku liigutaks, selle asemel oli automaatkasti küljes vaakumiga juhitav seade, mis mingil moel trossi abiga gaasi siibrit liigutab.
Selline süsteem mulle ei sobinud kuna minu auto on manuaal kastiga ning diisel mida ei juhita ajuga. Ühesõnaga süsteem peab sisaldama mootorit, doonor millelt selle sain (õigem kogu süsteemi) w124 1988 300E automaat (parema poole rooliga) asus sisselaske kollektori all
Mõlema süsteemi juhtplokid on igati sarnased kuid erineva tootekoodiga. w124 1994 220CE automaat: 014 545 40 32
w124 1988 300E automaat: 005 545 05 32
Huvitav on see, et kui esimesel mudelil (220CE) jookseb 7 klemmine pistik pritsungi süsteemi, siis need samad juhtmed jooksevad teisel mudelil (300E) kiiruse hoidja mootorisse. Seega juhtmestik on sisuliselt sama kuigi üks süsteem kasutab el. mootorit gaasihoovastiku liigutamiseks.
Kasulik on teada: Earlier numbers, newest to earliest, were (A0165457732, A0145454032, A0055450532, or A0035450932). Täpsemalt siin teemas
Mõlema mudeli kangid näevad küll erinevad välja kuid on sama pistikuga (5. klemmiga) ja kangi lüliti ühendab samu juhtmeid. Kui kellelegi meeldib kangi asukoht teisel pool siis võib ju kasutada inglaste kangi
Kiiruse andurid spidomeetri ploki küljes tunduvad mõlemal isendil veidi erinevad kuid sama tootekoodiga: 007 542 29 17
Et paigaldan süsteemi manuaalkastiga autole siis peab püsikiiruse hoidja oma töö lõpetama mitte ainult pidurdamisel vaid ka siduri vajutamisel!!
Loodan, et teemast on kasu neile kes veel plaanivad püsikiiruse hoidja lisamist.