06-09-2010, 07:30 PM
teema algas siis sellest, et tahtsin tööle saada ühte kokku lastud OM602 mootorit. lõppes aga sellega, et võtsin kokkujooksnud mootorilt plokikaane, taastasin selle ja pistsin enda auto peale, millel juba oli töötav mootor (sammuti OM602), kuid mis vajas kaane remonti. toimisin nii, kuna muidu oleks sõitev auto liiga kauaks seisma jäänud-seega kummagi mootori plokikaaned on omavahel vahetuses.
vahepeal aga tekkis vaba aega ja tegin ka teise kaane korda (uued juhtpuksid, sääretihendid, kaanetihend, kaanepoldid + lihvitud kaan) ja panin sellele kokku lastud mootorile peale. et w201 jäi vahepeal oma mootorist ilma (läks w124-ja peale) siis sai see kokkujooksnud mootor sinna asemele pandud. mootor ise aga kahjuks ei tööta nagu peab:
1. sooja mootoriga käivitub ainult juhul kui anda ennem eelsüüdet, ka eelsüüte andmisel pole käivitus hea (küünlad on uued)
2. mootor on küllaltki jõuetu, sai huvi pärast joonele panna sõbra w201 2.0D 53kw ja mõlema kiirendus oli pea sama.
3. algul oli karteris surve kuid see kadus pärast ~20km läbimist
4. mootor lagiseb üleliia palju (ikka väga palju), pihustid pole kõige paremad aga ilmselt ka süüde liiga varane.
kas mootori mittekäivitumist eelsüüteta võib põhjustata see, et kolvirõngaste pilud jäid kohakuti (kõik kolvid käisid plokist välja). miks jäid kohakuti-sest nii oli neid lihtsam tagasi panna ja arvasin et nad liiguvad ise asendisse kus tahavad "olla"????
vahepeal aga tekkis vaba aega ja tegin ka teise kaane korda (uued juhtpuksid, sääretihendid, kaanetihend, kaanepoldid + lihvitud kaan) ja panin sellele kokku lastud mootorile peale. et w201 jäi vahepeal oma mootorist ilma (läks w124-ja peale) siis sai see kokkujooksnud mootor sinna asemele pandud. mootor ise aga kahjuks ei tööta nagu peab:
1. sooja mootoriga käivitub ainult juhul kui anda ennem eelsüüdet, ka eelsüüte andmisel pole käivitus hea (küünlad on uued)
2. mootor on küllaltki jõuetu, sai huvi pärast joonele panna sõbra w201 2.0D 53kw ja mõlema kiirendus oli pea sama.
3. algul oli karteris surve kuid see kadus pärast ~20km läbimist
4. mootor lagiseb üleliia palju (ikka väga palju), pihustid pole kõige paremad aga ilmselt ka süüde liiga varane.
kas mootori mittekäivitumist eelsüüteta võib põhjustata see, et kolvirõngaste pilud jäid kohakuti (kõik kolvid käisid plokist välja). miks jäid kohakuti-sest nii oli neid lihtsam tagasi panna ja arvasin et nad liiguvad ise asendisse kus tahavad "olla"????