02-09-2010, 03:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-09-2010, 03:12 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
(01-09-2010, 10:29 PM)siim Kirjutas: Selle tahoka teemale julgen vastuvaielda. Nimelt ei arenda diisel mootor niipalju põõrdeid, kui pensukas, seega skaala ei klapi.VALE!! lihtsalt osa skaalast jääb kasutamata. tühikäik loeb kuskil 600 põõret ja max põõrdeid näitab kuskil 5300 (need on mälu järgi, ega see tahhomeeteri skaala ju nii täpne pole). mõtle nüüd loogiliselt: kasutan bensaka sidurit (korv+ketas+hooratas) ja ka bensaka andurit. erinevalt diisli omast ei loe see mitte hooratta hambaid vaid "midagi muud", ei tea õiget sõna, sellised nagu kõrvad on hooratta küljes. R4jadel peaks neid olema 2 ja R6 3. see palju neid "kõrvasid" on, ei oma mingit tähtsust, kõrvade arv ja kommutaator ehk "aju" peavad omavahel klappima et tahhokas õigesti näitaks.
Kuid töö on iseenesest vägev ja soovin edu. Ehk järgmine kord juba vähe kangem naftapress
erinevalt nendest vanadest pritsungitest (jetronic) siis selle pritsungiga varustatud mootori hoorattal on ühe "kõrva" küljes ka magnet. kas tahhoka jaoks on oluline just see magnet või kõrvade arv-mina ei tea. ei tasuks unustada, et jetronic mootoril on väntvõlli andureid KAKS. üks hoorattal (loeb neid "kõrvu") ja teine väntvõlli kõljes oleva rihmaratta juures-minu mälu järgi oli nii.
TÕESTUSEKS: et tõesti tahhokas õigeid numbreid loeb.
1. käigukast sama
2. reduktor sama
panin kirja pöörded erinevatel kiirustel ennem mootori vahetust ja on need numbrid ka samad peale mootori vahetust. seega peab töötama õigesti.
väitega, et tahhokas mingil määral valetab, ma vastu ei vaidle, kuna anduri kaugus hoorattast sai pandud umbes, silma järgi.
(02-09-2010, 09:05 AM)v6sa Kirjutas: Tahhomeetri anduri kohendamine on üks hää näide asjast, mis pole küll oluline, kuid tekitab üksjagu peamurdmist. Kuigi Su lahenduse elegantsuse üle võib vaielda, on see igal juhul toimiv
Kas tahhomeeter loeb võlli pöördeid õigesti? Mida see üldse loeb? Käiviti hammasvöö hambaid või on mingi eraldi hammasvöö hoorattal?
Kas Su autol on kliimaautomaat (vaid vajutatavad nupud) või Tempmatic (keeratavad "pliidinupud")?
kahjuks konkreetsest hoorattast eraldi pilte ei teinud, kuid proovin lähiajal mingid pildid hankida.
konsoolis on üks rull temperatuuri seadmiseks ja hulka nuppe. puhurit reguleerivad 3 nuppu: väike aste, suur ja automaatne. selline hägune pilt kah.