01-09-2010, 03:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-09-2010, 03:49 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
(01-09-2010, 11:19 AM)reingsm Kirjutas: Teine variant bensuka paagifiltriga on võrk läbi lõigata ja kapoti alla panna see plastmassist läbipaistev filter, seda on palju mugavam vahetada kui paagifiltrit. (Paagifiltritel on diislil ja bensukal erinevate jämedustega ühendused kütusetoru otsa)kapoti all on kaa lisaks veel väike filter, tõstsin selle veel kõrgemale (pildil näha) et oleks lihtne vahetada, tavaliselt asetseb õhufiltri all, kuhu on tülikas ligipääs.
Kui ise sellise töö suutsid ära teha siis väga tubli
Küsiksin veel, et palju on kütusekulu ja mis on pöörded 100ga sõites?
Mürasummutusmattidega oleksid vast salongi tuleva müra vaiksemaks saanud.
kütusekulu maanteel peaks olema nagu tavalisel sedaankerega 2.5 diislil ehk jääma alla 6 liitri sajale (tundub nii). linnas kütusekulu ei oska veel õelda, kindlasti alla 10 sajale.
mürasummutusmatte pole plaanis kasutada. enda kõrva järgi on müra tase nagu tehase w124 diislil-ehk siis normaalne müra.
(01-09-2010, 12:09 PM)Harry Kirjutas: Metsik töö sul olnud. Igapäevaliseks sõidukiks on väike diisel ju väga huvitav lahendussõidab väga hästi. kui nüüd võrrelda w124 E200D 55kw (sammuti 95 aasta aga sedaan) siis kiirendus ja mõõdasõit on kupeel tunduvalt paremad, kuigi kupee kere on ligi 200kg raskem ja pöörded pisut madalamad.
Kuidas siis sõidab?
nädala lõpu poole tahan siia teemasse lisada ka neid kahte autot võrdleva tabeli (võimsus, kaal, põõrded eri kiirustel, mingisugune stopperiga mõõdetud kiirendus jne)
(01-09-2010, 02:13 PM)zeka Kirjutas: peaagu samasugune töö oli tehtud minu kupeega, oli 3.0E ja nüüd veab 2.5d, olen väga rahul! aga kardaaniga mul oli jama, pikkendasin ~75mm!
75mm=7,5cm see on päris palju. millest selline kardaani probleem? kas tegu automaat kastiga? räägid äkki rohkem?
autol kasutatavast mootorist on rohkem juttu siin http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=16278&page=1