01-09-2010, 11:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-09-2010, 11:50 AM ja muutjaks oli ReinGSM.)
Ilus piltidega õpetus, kui ise diisliga rahul oled, siis ju kõik hästi!
Mis sellest et kupee-traktor.
Sedaanide ja universaalide diiseldamine pole ju üldse ebaharilik.
Kupee salong ongi vahvam ja mugavusvarustuse poolest rikkam.
Teine variant bensuka paagifiltriga on võrk läbi lõigata ja kapoti alla panna see plastmassist läbipaistev filter, seda on palju mugavam vahetada kui paagifiltrit. (Paagifiltritel on diislil ja bensukal erinevate jämedustega ühendused kütusetoru otsa)
Kui ise sellise töö suutsid ära teha siis väga tubli
Küsiksin veel, et palju on kütusekulu ja mis on pöörded 100ga sõites?
Mürasummutusmattidega oleksid vast salongi tuleva müra vaiksemaks saanud.
Mis sellest et kupee-traktor.
Sedaanide ja universaalide diiseldamine pole ju üldse ebaharilik.
Kupee salong ongi vahvam ja mugavusvarustuse poolest rikkam.
Teine variant bensuka paagifiltriga on võrk läbi lõigata ja kapoti alla panna see plastmassist läbipaistev filter, seda on palju mugavam vahetada kui paagifiltrit. (Paagifiltritel on diislil ja bensukal erinevate jämedustega ühendused kütusetoru otsa)
Kui ise sellise töö suutsid ära teha siis väga tubli
Küsiksin veel, et palju on kütusekulu ja mis on pöörded 100ga sõites?
Mürasummutusmattidega oleksid vast salongi tuleva müra vaiksemaks saanud.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee