24-08-2010, 11:30 AM
Kõige tavalisem kägiseja on šarniir. Tema liigub ka paigal seistes rooli keerates, muud puksid on siis vait. Sõites võib küll iga puks häält teha. Ning v8 mootoritega isenditel on pikitoe tagumine padi omakorda kahe kummipuksi peal, mitte otse kere küljes. Ka need elavad mingil määral sõites...
Radika korgil on enamasti kaks asendit. Teine (surveta) asend on hea ka selleks puhuks, kui loll kasutaja kuuma mootoriga seda punni maha hakkab katkuma. Siis kõrbevad ainult näpud, mitte ei küpse pealtlennanud korgi alt pääsenud kuumaveejoas kogu silmnägu.
Selliselt pihkuva radikaga kulgeda ju võib, kui temperatuuril silm peal hoida (ja jälgida, et rihmadele vedelikku ei satuks). Kuid üldiselt peaks jahutussüsteemis ikka ettenähtud surve olema.
Radika korgil on enamasti kaks asendit. Teine (surveta) asend on hea ka selleks puhuks, kui loll kasutaja kuuma mootoriga seda punni maha hakkab katkuma. Siis kõrbevad ainult näpud, mitte ei küpse pealtlennanud korgi alt pääsenud kuumaveejoas kogu silmnägu.
Selliselt pihkuva radikaga kulgeda ju võib, kui temperatuuril silm peal hoida (ja jälgida, et rihmadele vedelikku ei satuks). Kuid üldiselt peaks jahutussüsteemis ikka ettenähtud surve olema.